Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w handlu i usługach 0300-LS1-3YHIU
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

LITERATURA OBOWIĄZKOWA:

1. J.Otto, A.Olczak, Marketing w handlu i usługach, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2007.

2. Marketing w handlu, G.Rosa (red.), Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009.

3. A.Czubała, A.Jonas, T.Smoleń, J.W.Wiktor, Marketing usług, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012.

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:

4. W. Urbański, Merchandising w polskich sklepach, Biblioteka Eksperta Sprzedaży, Warszawa, 2011

5. M.Dixon,‎ B.Adamson, The Challenger Sale: Taking Control of the Customer Conversation Penguin Books, New Yor

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
2 (brak danych), (sala nieznana)
Anna Śleszyńska 22/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)