Literatura: |
1. K. P. Białecki, Operacje handlu zagranicznego, PWE Warszawa 2002.
2. J. Rymarczyk(red.), Handel zagraniczny. Organizacja i technika, PWE Warszawa 2017.
3. J. Dudziński, R. Knap, Handel zagraniczny, Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Businessu, Szczecin 1999.
4. H. Teder (red.), Podstawy handlu zagranicznego, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2003
5. E. Duliniec, Marketing międzynarodowy, PWE Warszawa 2004.
6. Z. Dach (red.), Prace z zakresu handlu zagranicznego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002.
7. D. Marciniak-Nejder, Płatności w handlu zagranicznym, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 1996.
8. Incoterms 2000, Krajowa Izba Gospodarcza, za zgodą Międzynarodowej Izby Handlowej w Paryżu, Warszawa 2000.
9. I.Lejárraga; H. L. Rizzo, H.Oberhofer, S.Stone, B. Shepherd, Small and Medium-Sized Enterprises in Global Markets: A Differential Approach for Services?, Paris: OECD Publishing 2014 (https://www.biblioteca.fundacionicbc.edu.ar/images/5/5f/5jz17jtfkmzt.pdf)
10. S. Marinova, Institutional impacts on firm internationalization, Basingstoke, Hampshire : Palgrave Macmillan 2015 (https:// www.researchgate.net/publication/270558684_Institutional_Impacts_on_Firm_Internationalization) 11. P. de Grauwe; A.Asbury, The limits of the markets: the pendulum between govenment and market, Oxford University Press 2017 First edition.
12. S. Sorbe, A.Johansson, International tax planning, competition and market structure, Paris: OECD Publishing 2017 ( https://www.oecdilibrary.org/economics/international-tax-planning-competition-and-market-structure_e9c35474-en),
13. P.R. Krugman; M.Obstfeld; M.J. Melitz, International economics : theory and policy, Boston : Pearson 2015 Tenth edition, global edition.
14.. J.Rymarczyk, Biznes międzynarodowy, PWE, Warszawa 2012,
|