Literatura: |
1. Budzyński, Wojciech, Eksport w przedsiębiorstwie, Warszawa, Wydawnictwo Poltext, 2016.
2. Gniadek, Joanna, Rynki zagraniczne dla polskiego biznesu: kraje Azji Południowej i Azji Południowo-Wschodniej : Indie, Indonezja ,Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa, 2016.
3. Hanna Kępka, Rynki zagraniczne dla polskiego biznesu : Unia Europjeska : Bułgaria, Rumunia : wybrane aspekty , Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2015.
4. Joanna Gniadek, Hanna Kępka, Katarzyna Bąkowska , Rynki zagraniczne dla polskiego biznesu : Kraje Zatoki Perskiej : Arabia Saudyjska, Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013.
5. Małgorzata Bartosik-PurgatDostępność i wykorzystanie informacji o rynkach i partnerach zagranicznych w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw , Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
6. Ludwik Pałys, Hanna Kępka [red. nauk. ], Rynki zagraniczne dla polskiego biznesu: kraje Afryki : Algieria, Egipt ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa 2012
7. Katarzyna Bąkowska, Joanna Gniadek, Hanna Kępka, Rynki zagraniczne dla polskiego biznesu: kraje Azji : Korea Południowa, Malezja, Wietnam; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, Warszawa 2011.
8. Jerzy Schroeder (red.), Przedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym, Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
9. Beata Stępień (red.), Współpraca i strategie marketingowe przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej, Poznań, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
10. Sorbe, Stéphane; Johansson, Åsa, International tax planning, competition and market structure, Paris: OECD Publishing 2017.
11. Paul R. Krugman; Maurice Obstfeld; Marc J. Melitz, International economics : theory and policy, Boston : Pearson 2015 Tenth edition, global edition.
|