Marketing 400-ES1-2PMA
Wykład (WYK)
Rok akademicki 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA: 1. Ph. Kotler i inni, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002 2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, (red.) L.Garbarski, PWE, Warszawa 2011 3. G.Antonides, W.F.vanRaaij, Zachowanie konsumenta, PWN, Warszawa 2010 LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 4. Podstawy marketingu, red. A.Czubała, PWE, Warszawa 2012 5. M.R.Solomon, Zachowania i zwyczaje konsumentów, HELION, Gliwice 2006 |
||
Efekty uczenia się: |
WIEDZA 1MAR_W01 Student ma podstawową wiedzę odnośnie ewolucji i miejsca funkcji marketingowej w organizacji oraz jej realizacji w relacjach z otoczeniem Z1_W03 1MAR_W02 Ma elementarną wiedzę o relacjach organizacji z otoczeniem, zwłaszcza w ujęciu bliższego i dalszego otoczenia marketingowego Z1_W04 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin pisemny: 51% - egzamin zdany (oceny wg rozkładu wśród spełnienia kryterium zdania egzaminu) |
||
Zakres tematów: |
Marketing – istota i obszary zastosowania. Otoczenie marketingowe Klient i konkurencja Badania marketingowe i strategia STP Produkt – podstawowe narzędzie marketingu Cena i dystrybucja Strategia zintegrowanej komunikacji marketingowej |
||
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny z prezentacjami multimedialnymi |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
co drugi piątek (parzyste), 11:50 - 13:20,
sala e-learning |
Marek Kruk | 21/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego w Wilnie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.