UMIEJĘTNOŚCI
KP6_UW1 - Potrafi stosować metody algebry: prowadzić proste rozumowania wewnątrz teorii podstawowych struktur algebraicznych, stosować aparat macierzowy do rozwiązywania problemów.
KP6_UW2 - Umie wykorzystać metody statystyczne do analizy danych.
KP6_UW3 - Samodzielnie potrafi zaprojektować algorytmy realizujące wybrane zadania, potrafi przeprowadzić analizę złożoności danego algorytmu.
KP6_UW4 - Wybiera odpowiedni paradygmat i język programowania do rozwiązania określonego typu zadań.
KP6_UW5 - Samodzielnie implementuje algorytmy stosując odpowiednie elementy wybranego języka programowania.
KP6_UW10 - Potrafi opisać problemy wyrażone w języku naturalnym w terminologii sztucznej inteligencji.
KP6_UW15 - Potrafi modelować cyfrowo wybrane zjawiska i symulować obliczeniowo procesy, potrafi optymalizować reprezentacje cyfrowe zjawisk i procesów.
KP6_UK1 - Posługuje się terminologią informatyczną w języku angielskim.
KP6_UK2 - Potrafi przygotować opracowanie zagadnień informatycznych w języku polskim oraz zaprezentować je.
KP6_UK3 - Potrafi samodzielnie opracować rozwiązanie zadanego zagadnienia informatycznego z pogranicza teorii i praktyki oraz przedstawić rozwiązanie i wnioski.
KP6_UO1- Potrafi pracować w zespole programistycznym przy kompleksowym rozwiązaniu zadanego problemu.
KP6_UO2 - Potrafi współpracować w grupie realizując wspólne projekty
KP6_UU1 - Rozumie potrzebę podnoszenia swoich umiejętności i kwalifikacji
Forma weryfikacji wszystkich efektów uczenia się w zakresie UMIEJĘTNOŚCI:
ocena projektu i sprawozdania z projektu oraz aktywności studenta na zajęciach.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
KP6_KK1 - Starannie określa priorytety i kolejność swoich działań
KP6_KO1 - Wykazuje postawę kreatywności i innowacyjności niezbędną do podjęcia praktycznej aktywności w społeczeństwie informacyjnym
Forma weryfikacji wszystkich efektów uczenia się w zakresie KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
ocena aktywności studenta i współpracy z innymi studentami na zajęciach.
|