Marketing międzynarodowy 450-ZS2-2MMN
Wykład (WYK)
Rok akademicki 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Literatura: |
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 2. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008 3. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005 4. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin końcowy, pisemny w formie testu wiedzy. 91-100% - bardzo dobry 86-90% - dobry plus 71-85% - dobry 66-70% - dostateczny plus 52-65% - dostateczny |
||
Zakres tematów: |
1. Marketingowe otoczenie globalne 2. Ewolucja koncepcji marketingu międzynarodowego 3. Korporacje transnarodowe i born global 4. Umiędzynarodowienie w działalności przedsiębiorstwa 5. Strategie wejścia na rynki międzynarodowe 6. Programy marketingowe na rynkach międzynarodowych |
||
Metody dydaktyczne: |
Wykład konwersatoryjny wspomagany prezentacją multimedialną |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
co druga środa (parzyste), 15:00 - 16:30,
sala 206 |
Marek Kruk | 31/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.