Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Psychologia konsumenta 450-ZS2-2PPKO
Wykład (WYK) Rok akademicki 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Metody i kryteria oceniania:

1PK_W01: egzamin online za pośrednictwem platformy Blackboard

1PK_W02: egzamin online za pośrednictwem platformy Blackboard

1PK_W03: egzamin online za pośrednictwem platformy Blackboard

1PK_UO1:egzamin online za pośrednictwem platformy Blackboard, dyskusja w trakcie wykładu

Zakres tematów:

1. Teoria konsumenta w ekonomii . Decyzje konsumenckie

2. Współczesny konsument – analiza trendów

3. Postrzeganie zmysłowe i jego wykorzystanie w reklamie

4. Rola pamięci w kształtowaniu zachowań nabywców

5. Emocje a zachowania konsumentów na rynku

6. Postawy i motywacje

7. Psychologiczne mechanizmy reklamy

8. Procesy poznawcze w badaniach neuromarketingowych

9. Badania neuromarketingowe

10. Proces wyboru konsumenta z perspektywy ekonomii behawioralnej

11. Paradoks wyboru a zachowania nabywców

12. Przewidywalna nieracjonalność konsumenta

13. Architektura wyboru w kształtowaniu procesów konsumpcyjnych w gospodarce

Metody dydaktyczne:

W cyklu kształcenia 2020/2021 z uwagi na ograniczenia wynikające z pandemii COVID-19 zajęcia odbywają się w trybie zdalnym z wykorzystaniem platformy MS Teams

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
2 każdy poniedziałek, 9:45 - 11:15, sala 318
Anna Matel 17/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.