Literatura: |
Literatura uzupełniająca
• Olędzki J., Public relations we współczesnym świecie: między służbą organizacji i społeczeństwu, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 2011
• Budzyński W., Public relations Strategia i nowe techniki kształtowania wizerunku, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2008
• Borkowski I., Stasiuk-Krajewska K. (red.), Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2012
• Szyfter J.P., Public relations w Internecie, Wydawnictwo ONE Press, Gliwice 2005
|
Efekty uczenia się: |
1.Student posiada umiejętność sformułowania problemu badawczego w zakresie public relations, przeprowadzenia analizy marketingowej K_U04
2.Student nabywa kompetencje dotyczące wystąpień publicznych na forum grupy, wykorzystując formę prezentacji multimedialnej K_U15
3. Student jest w stanie stworzyć koncepcję i program działań w zakresie public relations, które stanowią kreatywne rozwiązanie zdiagnozowanych problemów badawczych K_K02
Projekty i ćwiczenia praktyczne; prezentacja; ocena aktywności w trakcie zajęć; ocena efektów pracy zespołowej.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę.
Ocenianie ciągłe w zakresie aktywności podczas zajęć.
Ocena realizowanych projektów tematycznych i ćwiczeń praktycznych.
Do niezaliczenia przedmiotu kwalifikują cztery godziny nieusprawiedliwionej nieobecności
|
Zakres tematów: |
Organizacja działalności w zakresie public relations
• Tworzenie programu public relations
• Kompozycja przekazu PR adresowanego do określonych grup docelowych
• Tożsamość a wizerunek firmy/ instytucji, system identyfikacji wizualnej
• Współpraca ze środkami masowego przekazu
• Organizacja imprez i wydarzeń firmowych
• Zachowania w zakresie public relations w sytuacjach kryzysowych
|