Badania marketingowe 450-ZS1-1BMA
Wykład (WYK)
Rok akademicki 2021/22
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Literatura: |
1. K.Mazurek-Łopacińska (red.), Badania marketingowe, PWE, Warszawa 2008 2. D.Maison (red.), Badania marketingowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2007 LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 3. S.Kaczmarczyk, Badania marketingowe - podstawy metodyczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011 4. G.A.Churchill, Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002 |
||
Efekty uczenia się: |
WIEDZA 1BMA_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Metody: Wykład - zaliczenie testu końcowego Wykład- uzyskanie min 51% punktów możliwych do zdobycia z testu końcowego oraz uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń |
||
Zakres tematów: |
1. Zajęcia organizacyjne. Marketing, badania rynkowe a badania marketingowe 2. Badania marketingowe - pojęcie, rodzaje, organizacja i znaczenie 3. Informacja w badaniach rynkowych, jej źródła i znaczenie. 4. Metody stosowane w badaniach marketingowych 5. Realizacja badań marketingowych i prezentacja wyników. 6. Wykorzystanie internetowych badań marketingowych 7. Etyka badań marketingowych |
||
Metody dydaktyczne: |
Prezentacja multimedialna z elementami dyskusji angażującej studentów do zadawania pytań Wykład w formie tradycyjnej lub zdalnej (wirtualne spotkanie), w zależności od sytuacji epidemicznej. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
co drugi poniedziałek (nieparzyste), 16:45 - 18:15,
sala 204 |
Anna Śleszyńska-Świderska | 85/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.