Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Public Relations 450-ZS1-2XPUR
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

1. Seitel Fraser P., Public relations w praktyce, Warszawa, 2003r.

2. Cenker E.M., Public relations, Poznań 2007

3. D. Tworzydło, Z. Chmielewski, Public relations w procesie kształtowania relacji z otoczeniem, Kraków 2010.

4. Rozwadowska B., Public relations, teoria, perspektywa, praktyka, Studio EMKA, Warszawa 2002.

5. Black S., Public relations, ABC, Kraków 2001r.Warszawa 1997.

6. B. Rozwadowska, Public relations – teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa 2002r.

7. L. Kupiec, A. Augustyn, Public relations, WSFiZ, Białystok, 2004.

8. D.M. Scott, The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, & Viral Marketing to Reach Buyers Directly, John Wiley & Sons, 2013.

Efekty uczenia się:

1. Student ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych.

2. Student posiada wiedzę o zasadach funkcjonowania organizacji oraz procesach zmian zachodzących w ich strukturach oraz czynnikach determinujących przyczyny, przebieg, skale i konsekwencje tych zmian

Metody i kryteria oceniania:

Studenci opracowują materiały na wskazany zakres tematyczny, przygotowują prezentacje i omawiają go przed całą grupą podczas zajęć - przygotowane prezentacje stanowią podstawę zaliczenia.

Zakres tematów:

1. Wizerunek i tożsamość firmy. Zarządzanie marką.

2. Public Relations wewnętrzny a kształtowanie wizerunku firmy. Znaczenie, zasady i narzędzia komunikacji wewnątrz firmy

3. Zarządzanie zewnętrznym kryzysem wizerunkowym firmy. Komunikacja kryzysowa z mediami i opinią publiczną.

4. Sztuka wystąpień publicznych w mediach. Znaczenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w budowaniu wizerunku.

5. Media relations. Zasady współpracy z mediami.

6. Content Marketing.

7. Budowanie strategii public relations

Metody dydaktyczne:

Prezentacje mulimedialne, analiza studiów przypadków, dyskusja

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każda środa, 18:30 - 20:00, sala 206
Marek Kruk 30/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)