Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011
A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010.
Rakesh M. J., International marketing, University Press, Oxford 2014.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008
A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005
W. Patrzałek., Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2010.
Horská E., International marketing, Wydawnictwo Episteme, Kraków 2014.
|
Efekty uczenia się: |
3XMRZ_UK1 potrafi przygotować prezentacje multimedialne poświęcone konkretnemu zagadnieniu z zakresu marketingu na rynkach zagranicznych, właściwie dobierając i weryfikując materiały źródłowe do przygotowywania prac i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów (KA6_UK1), weryfikacja: projekty zespołowe , analiza przypadku, dyskusja.
3XMRZ_UU1 potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności (KA6_UU1), weryfikacja: projekty zespołowe , analiza przypadku, dyskusja.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia ze wszystkich aktywności na zajęciach (projekty zespołowe , analiza przypadku, dyskusja).
Punktacja na zaliczenia:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
|