Literatura: |
Jonathan Crowther (red.) "Oxford Guide to British and American Culture". Oxford University Press.
David McDowall "An Illustrated History of Britain". Longman - Pearson Education.
Bryn Callaghan "An Illustrated History of the USA". Longman - Pearson Education.
Agnieszka Dorong, Halina Iwaniuk, Miroslawa Setman "Kultura i cywilizacja krajow angielskiego obszaru jezykowego". Maternus Media.
Roman Ociepa "United Kingdom at a Glance". Wydawnictwo Szkolne PWN. Roman Ociepa "Let's Visit the United States". Polonsky.
Wybrane artykuły z:
www.theguardian.com
www.royal.uk
https://www.usa.gov/
https://ed.ted.com/lessons
https://learnenglish.britishcouncil.org/
|
Efekty uczenia się: |
"KA7_WG1, KA7_WG3, KA7_WK1, KA7_WK2, KA7_WK5
KA7_UW1, KA7_UW3, KA7_UK3, KA7_UK4, KA7_UK5, KA7_UU1, KA7_UU2
KA7_KK1, KA7_KK3, KA7_KO2, KA7_KO3, KA7_KR1, KA7_KR2"
Sposoby weryfikacji:
- prezentacja
- ocena aktywności w trakcie zajęć,
- ocena efektów pracy zespołowej
|
Metody i kryteria oceniania: |
Aby otrzymać pozytywną ocenę końcową studenci będą musieli przygotować prezentację multimedialną po angielsku dotyczącą
współczesnych wydarzeń w Zjednoczonym Królestwie lub Stanach Zjednoczonych.
Prezentacja powinna zostać wygłoszona na zajęciach w języku angielskim.
Aktywność na zajęciach może podnieść ocenę końcową o pół stopnia do góry.
Dozwolone są dwie nieobecności w trakcie semestru - pozostałe nieobecności należy odrobić na konsultacjach u prowadzącego.
Odrobienie polega na streszczeniu i omówieniu wybranego artykułu (aktualne wydarzenia w Zjednoczonym Królestwie lub Stanach
Zjednoczonych) w języku angielskim.
|