Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing społeczny 370-KS1-1MAS
Wykład (WYK) Rok akademicki 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

K. Andresen, Marketing Robin Hooda, Warszawa 2007.

R.B. Cialdini,, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2004.

Marketing wartości społecznych, red. W. Domachowski, Poznań 2003.

P. Kotler, Lee N., Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007

A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacja non-profit, Warszawa 2007,

Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Kraków 2008,

Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej, red. P. Wasilewski, D. Maison, A. Stafiej-Bartosik, Kraków 2007.

M. Rojek-Nowosielska, Kształtowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wrocław 2006.

Efekty uczenia się:

Umiejętności, absolwent potrafi:

KP6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami prawno-społeczno-polityczno-ekonomicznymi

KP6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu kryminologii lub innych nauk społecznych lub humanistycznych

KP6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie

KP6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie

Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: przygotowanie projektu kampanii społecznej w formie prezentacji

Metody i kryteria oceniania:

Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest przygotowanie projektu kampanii społecznej w formie prezentacji według wskazówek prowadzącego.

Zaliczenie na ocenę na podstawie punktów uzyskanych przez studenta z prezentacji. Ocena zależna od liczby punktów uzyskanych przez studentów. Skala ocen od 2 do 5.

W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zakres tematów:

MODUŁ I Wprowadzenie do przedmiotu (definicja i geneza marketingu)

MODUŁ II Koncepcje i geneza marketingu społecznego, marketing społeczny a marketing komercyjny

MODUŁ III Marketing społecznie zaangażowany CRM

MODUŁ IV Instrumenty marketingu społecznego

MODUŁ V Projekt kampanii społecznej

Metody dydaktyczne:

Wykład, dyskusja, analiza przypadków, praca ze źródłami naukowymi, konsultacje

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każda środa, 18:30 - 20:00, sala e-learning
każdy wtorek, 15:45 - 18:00, sala 311
Wioleta Hryniewicka-Filipkowska 24/99 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Prawa
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)