Literatura: |
K. Andresen, Marketing Robin Hooda, Warszawa 2007.
R.B. Cialdini,, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2004.
Marketing wartości społecznych, red. W. Domachowski, Poznań 2003.
P. Kotler, Lee N., Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007
A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacja non-profit, Warszawa 2007,
Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Kraków 2008,
Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej, red. P. Wasilewski, D. Maison, A. Stafiej-Bartosik, Kraków 2007.
M. Rojek-Nowosielska, Kształtowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wrocław 2006.
|
Efekty uczenia się: |
Umiejętności, absolwent potrafi:
KP6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami prawno-społeczno-polityczno-ekonomicznymi
KP6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu kryminologii lub innych nauk społecznych lub humanistycznych
KP6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie
KP6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie
Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: przygotowanie projektu kampanii społecznej w formie prezentacji
|
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest przygotowanie projektu kampanii społecznej w formie prezentacji według wskazówek prowadzącego.
Zaliczenie na ocenę na podstawie punktów uzyskanych przez studenta z prezentacji. Ocena zależna od liczby punktów uzyskanych przez studentów. Skala ocen od 2 do 5.
W zależności od rozwoju sytuacji epidemicznej zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
|
Zakres tematów: |
MODUŁ I Wprowadzenie do przedmiotu (definicja i geneza marketingu)
MODUŁ II Koncepcje i geneza marketingu społecznego, marketing społeczny a marketing komercyjny
MODUŁ III Marketing społecznie zaangażowany CRM
MODUŁ IV Instrumenty marketingu społecznego
MODUŁ V Projekt kampanii społecznej
|