Literatura: |
1. W. Krysicki, L. Włodarski „Analiza matematyczna w zadaniach”
2. M. Gewert, Z. Skoczylas „ Analiza matematyczna. Przykłady i zadania”
3. J. Banaś, S. Wędrychowicz „Zbiór zadań z analizy matematycznej”
4. G. N. Berman „Zbiór zadań z analizy matematycznej”
|
Efekty uczenia się: |
Potrafi całkować funkcje wielu zmiennych.K_U07, K_U10, K_U11, K_U13, K_U14, K_W02, K_W04, K_W05, K_W07
Rozumie pojęcie rozkładu jedności i umie je stosować.K_U09, K_U11, K_U12, K_U23, K_W02, K_W04, K_W05
Zna i umie stosować rachunek różniczkowy funkcji wielu zmiennych; zna podstawowe twierdzenia w tym zakresie.K_U12, K_W02, K_W04, K_W05, K_W07
Ma podstawową wiedzę na temat przestrzeni odwzorowań liniowych ciągłych i wieloliniowych.K_U16, K_U17, K_W02, K_W04, K_W05
|
Metody i kryteria oceniania: |
1.Przewidziane są następujące prace pisemne: kolokwia, prace domowe. Prowadzący wyznacza dwa terminy każdego z kolokwiów, przy czym drugi termin jest terminem poprawkowym.
2.Uzyskanie przez studenta 4 lub więcej nieusprawiedliwionych nieobecności stanowi podstawę do niezaliczenia ćwiczeń.
3. Ocenę końcową stanowią punkty zdobyte na kolokwiach, kartkówkach i pracach domowych. Aby zaliczyć ćwiczenia student musi zdobyć przynajmniej połowę możliwych do zdobycia punktów. Oceny końcowe wystawiane są zgodnie z następującym kryterium:
• 90%-100% możliwych do zdobycia punktów- bardzo dobry
• 80%-89% możliwych do zdobycia punktów – dobry plus
• 70%-79% możliwych do zdobycia punktów – dobry
• 60%-69% możliwych do zdobycia punktów – dostateczny plus
• 50%-59% możliwych do zdobycia punktów – dostateczny
• Mniej niż 50% możliwych do zdobycia punktów- niedostateczny
4. Prowadzący może podnieść ocenę o 0,5 stopnia w przypadku, gdy student wykazał się dużą aktywnością w czasie zajęć, bądź zaliczył wszystkie kolokwia w pierwszym możliwym terminie.
|
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia rachunkowe, konsultacje, praca nad literaturą, rozwiązywanie zadań domowych, dyskusje w grupach problemowych.
|