Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing 530-ZS1-1MAR
Wykład (WYK) Rok akademicki 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

LITERATURA OBOWIĄZKOWA:

1. G.Amstrong, Ph.Kotler, Marketing,Oficyna Wolter Kluwer, Warszawa 2012

2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, red. L.Garbarski, PWE, Warszawa 2011

3. G.Antonides, W.F.vanRaaij, Zachowanie konsumenta, PWN, Warszawa 2003

4. https://zarzgosp40.uwb.edu.pl

5.https://www.youtube.com/watch?v=X5w5bn6QkIs

6. https://www.youtube.com/watch?v=uWVNcnstQsQ

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:

1. Podstawy marketingu, red. A.Czubała, PWE, Warszawa 2012

2. M.R.Solomon, Zachowania i zwyczaje konsumentów, HELION, Gliwice 2006

Efekty uczenia się:

1MAR__WG01 ma zawansowaną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych (KA6_WG1) egzamin pisemny

1MAR__WG02 ma podstawową wiedzę w zakresie nauk o zarządzaniu, ich miejscu w systemie nauk ekonomicznych i relacjach do innych nauk (KA6_WK1) egzamin pisemny

1MAR__WG03 posiada w zaawansowanym stopniu wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej (KA6_WK4) egzamin pisemny

1MAR__WG04 posiada w zaawansowanym stopniu wiedzę o człowieku jako twórcy i uczestniku struktur społecznych i zasad ich funkcjonowania (KA6_WK5) egzamin pisemny

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin pisemny w formie testu. Zalicza 51% pozytywnych odpowiedzi. Do egzaminu podchodzą studenci mający zaliczone ćwiczenia.

Punktacja na zaliczenia:

91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra

81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus

71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra

61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus

51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna

Zakres tematów:

1. Marketing – istota i obszary zastosowania

2. Otoczenie marketingowe

3. Klient – podmiot działań marketingowych

4. Analiza konkurencji

5. Badania marketingowe

6. Segmentacja i pozycjonowanie

7. Produkt – podstawowe narzędzie marketingu

8.Cena jako narzędzie oddziaływania na rynek

9. Zarządzanie kanałami dystrybucji

10. Strategia zintegrowanej komunikacji marketingowej

11. Tworzenie strategii marketingowej

12. Repetytorium

Metody dydaktyczne:

Wykład konwersatoryjny wspomagany mulimediami

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30, sala 316
Anna Śleszyńska 90/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)