Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Digital marketing 530-ZS2-2XDIM
Wykład (WYK) Rok akademicki 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

E-marketing, (red.) G.Mazurek i in., Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2022

Kotler, Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 5.0, MT Biznes, Warszawa 2021

Mazurek G., Transformacja cyfrowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2019

Skinner Ch., Cyfrowi ludzie, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2018

Kotler, Ph., Kartajaya H., Setiawan I., Marketing 4.0, MT Biznes, Warszawa 2017

Efekty uczenia się:

2XDIM_W01 ma pogłębioną wiedzę o normach i regułach społecznych w odniesieniu do środowiska cyfrowego i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania KA7_WG7 - prezentacji koncepcji kampanii marketingowej w środowisku cyfrowym

2XDIM_W01 ma pogłębioną wiedzę na temat powstawania przemian zachodzących w organizacji i jej otoczeniu, zwłaszcza technologicznym i wirtualnym, zna prawidłowości rządzące tymi przemianami KA7_WG8 - prezentacji koncepcji kampanii marketingowej w środowisku cyfrowym

2XDIM_W01 potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska społeczne i relacje między nimi w zakresie marketingu cyfrowego KA7_UW1 - prezentacji koncepcji kampanii marketingowej w środowisku cyfrowym

Metody i kryteria oceniania:

Ocena na podstawie prezentacji koncepcji kampanii marketingowej w środowisku cyfrowym.

Kryteria oceniania:

- oryginalność

- zastosowanie narzędzi marketingu cyfrowego

- kreatywność

- atrakcyjność z punktu widzenia odbiorców

Zakres tematów:

1. Środowisko realizacji digital marketingu

2. e-konsument - główny podmiot zainteresowania digital marketingu

3. Kreowanie strategii digital marketingu

4. Content marketing

5. Kanały dotarcia do klienta

6. Wyzwania promocyjne w sieci

7. Analityka w digital marketingu

Metody dydaktyczne:

Wykład konwersatoryjny wspomagany multimedialnie

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi piątek (nieparzyste), 8:00 - 9:30, sala 205
Marek Kruk 15/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)