Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Digital marketing 530-ZS2-2XDIM
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Łaszkiewicz A., Influencer Marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022.

Pispers R., Rode J., Fischer B., Neuromarketing w Internecie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2021

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań / redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra. Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2021

Marketing mobilny, (red. nauk.) Agnieszka Dejnaka, Difin, Warszawa 2019

Stawarz B., Content marketing i social media, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018

Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2017

Ryan D., Calvin J., Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011

Efekty uczenia się:

2XDIM_U01 potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na temat przyczyny i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz stawiać proste hipotezy badawcze, w zakresie marketingu cyfrowego i je weryfikować KA7_UW3 - studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne

2XDIM_K01 jest przygotowany do udziału w opracowywaniu kampanii marketingu cyfrowego oraz potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki takiej aktywności KA7_K02 - studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne

Metody i kryteria oceniania:

Punktowanie aktywności studentów: studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne

Maksymalna liczba punktów - 50

Minimalna liczba punktów na zaliczenie - 51

Kryteria oceniania:

- poprawność merytoryczna

- spójność z digital marketingiem

- kreatywność

Zakres tematów:

1. Persona - podmiot działań marketingowych w sieci

2. Customer Journey - zachowania e-konsumenta

3. Wybór modelu biznesowego - opcje i kryteria

4. Budowanie treści komunikacji

5. WWW, e-mail, blog

6. Aktywność w social mediach

7. CX/UX - uwarunkowania satysfakcji odbiorców

Metody dydaktyczne:

Studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi piątek (parzyste), 8:00 - 9:30, sala 205
Marek Kruk 15/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-3 (2024-12-18)