Literatura: |
Łaszkiewicz A., Influencer Marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022.
Pispers R., Rode J., Fischer B., Neuromarketing w Internecie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2021
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań / redakcja naukowa Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra. Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2021
Marketing mobilny, (red. nauk.) Agnieszka Dejnaka, Difin, Warszawa 2019
Stawarz B., Content marketing i social media, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018
Kacprzak A., Marketing doświadczeń w Internecie, Wydawnictwo C. H. Beck, Warszawa 2017
Ryan D., Calvin J., Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2011
|
Efekty uczenia się: |
2XDIM_U01 potrafi właściwie analizować przyczyny i przebieg procesów i zjawisk społecznych, formułować własne opinie na temat przyczyny i przebiegu procesów i zjawisk społecznych oraz stawiać proste hipotezy badawcze, w zakresie marketingu cyfrowego i je weryfikować KA7_UW3 - studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne
2XDIM_K01 jest przygotowany do udziału w opracowywaniu kampanii marketingu cyfrowego oraz potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki takiej aktywności KA7_K02 - studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne
|
Metody i kryteria oceniania: |
Punktowanie aktywności studentów: studia przypadków, zadania indywidualne i grupowe, projekty multimedialne
Maksymalna liczba punktów - 50
Minimalna liczba punktów na zaliczenie - 51
Kryteria oceniania:
- poprawność merytoryczna
- spójność z digital marketingiem
- kreatywność
|
Zakres tematów: |
1. Persona - podmiot działań marketingowych w sieci
2. Customer Journey - zachowania e-konsumenta
3. Wybór modelu biznesowego - opcje i kryteria
4. Budowanie treści komunikacji
5. WWW, e-mail, blog
6. Aktywność w social mediach
7. CX/UX - uwarunkowania satysfakcji odbiorców
|