Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing społeczny 370-KN1-1MAS
Wykład (WYK) Rok akademicki 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 14
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

K. Andresen, Marketing Robin Hooda, Warszawa 2007.

R.B. Cialdini,, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2004.

Marketing wartości społecznych, red. W. Domachowski, Poznań 2003.

P. Kotler, Lee N., Marketing w sektorze publicznym, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2007

A. Limański, I. Drabik, Marketing w organizacja non-profit, Warszawa 2007,

Propaganda dobrych serc czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej, red. D. Maison, P. Wasilewski, Kraków 2008,

Szlachetna propaganda dobroci, czyli Drugi tom o reklamie społecznej, red. P. Wasilewski, D. Maison, A. Stafiej-Bartosik, Kraków 2007.

M. Rojek-Nowosielska, Kształtowanie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, Wrocław 2006.

Efekty uczenia się:

Umiejętności, student potrafi:

KA6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami prawno-społeczno-polityczno-ekonomicznymi

KA6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu kryminologii i innych nauk społecznych lub humanistycznych

KA6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie

KA6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie.

Sposoby weryfikacji efektów uczenia się: zaliczenie w formie pisemnej.

Metody i kryteria oceniania:

Skala ocen z zaliczenia wykładu odpowiada skali określonej w par. 23 Regulaminu studiów UwB.

Minimalny wymagany próg do zaliczenia przedmiotu wynosi 51% maksymalnej liczby punktów

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do marketingu społecznego

2. Narzędzia i strategie marketingu społecznego

3. Planowanie i wdrażanie kampanii społecznych

4. Marketing społeczny jako działanie innowacyjne

5. Etyka w marketingu społecznym

6. Marketing społeczny w kontekście prewencji kryminologiczne

Metody dydaktyczne:

Wykład tradycyjny prowadzony stacjonarnie i w formie e-zajęć z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych oraz materiałów audiowizualnych, angażujący słuchaczy do dyskusji w trakcie wykładu. Część zajęć odbywa się w formie asynchronicznej (3 godz.).

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co druga sobota (parzyste), 17:30 - 19:15, sala 313
Elżbieta Zalesko 89/99 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Prawa
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)