Psychologia konsumenta
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0300-ZS2-2PPKO | Kod Erasmus / ISCED: |
14.302
![]() |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia konsumenta | ||
Jednostka: | Wydział Ekonomii i Zarządzania | ||
Grupy: |
2L stac.studia zarządzania II st. - przedm.specjalnościowe Zarządzanie 2 rok 2 st. Stacjonarne sem Zimowy |
||
Punkty ECTS i inne: |
3.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Rodzaj przedmiotu: | specjalnościowe |
||
Założenia (lista przedmiotów): | Psychologia 0300-ZS2-1PSY |
||
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
||
Skrócony opis: |
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze znaczeniem podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. W szczególności studenci zapoznani zostaną z psychologicznymi uwarunkowaniami procesu podejmowania decyzji konsumenckich. Podczas wykładu omówione zostaną takie aspekty tego procesu jak:
|
||
Pełny opis: |
|
||
Efekty uczenia się: |
|
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Tomasz Poskrobko | |
Prowadzący grup: | Tomasz Poskrobko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.