Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Harvard Negotiation Model

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0800-ERA-7HDZ Kod Erasmus / ISCED: 05.0 / (0110) Pedagogika
Nazwa przedmiotu: Harvard Negotiation Model
Jednostka: Wydział Pedagogiki i Psychologii
Grupy: Erasmus - zima
pedagogika ERASMUS
Punkty ECTS i inne: 2.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Założenia (opisowo):

Aim of the course: Providing basic information on negotiation. Familiarize students with the Harvard Negotiation Model and practice selected negotiation techniques

Skrócony opis:

Substantive content: Harvard Negotiation Model – main principles. Main negotiation styles. Conception of Win-Win strategy. Preparation phase: best alternative to the negotiation agreement, zone of possible agreement. Negotiations technics.

Literatura:

Literature:

- Baron, R. A. (1990). Environmentally Induced Positive Affect: Its Impact on Self‐Efficacy, Task Performance, Negotiation, and Conflict1. Journal of Applied Social Psychology, 20(5), 368-384

- Bazerman, M. H., & Neale, M. A. (1982). Improving negotiation effectiveness under final offer arbitration: The role of selection and training. Journal of Applied Psychology, 67(5), 543.

- Fulmer, I. S., & Barry, B. (2004). The smart negotiator: Cognitive ability and emotional intelligence in negotiation. International Journal of Conflict Management, 15(3), 245- 272.

- Rahim, M. A. (2011). Managing conflict in organizations. Third Edition. Transaction Publishers.

- Thompson, L., & Hrebec, D. (1996). Lose–lose agreements in interdependent decision making. Psychological bulletin, 120(3), 396.

- Ury, W., & Fisher, R. (1981). Getting to yes. Roger Fisher, William L. Ury, Getting to Yes.

- Van Kleef, G. A., De Dreu, C. K., & Manstead, A. S. (2004). The interpersonal effects of emotions in negotiations: a motivated information processing approach. Journal of personality and social psychology, 87(4), 510.

Metody i kryteria oceniania:

Forms and conditions of credit :

Credits: Test

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-06-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marcin Kolemba
Prowadzący grup: Marcin Kolemba
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.