Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Harvard Negotiation Model

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0800-ERA-7HDZ
Kod Erasmus / ISCED: 05.0 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0110) Pedagogika Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Harvard Negotiation Model
Jednostka: Wydział Pedagogiki i Psychologii
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Założenia (opisowo):

Aim of the course: Providing basic information on negotiation. Familiarize students with the Harvard Negotiation Model and practice selected negotiation techniques

Skrócony opis:

Substantive content: Harvard Negotiation Model – main principles. Main negotiation styles. Conception of Win-Win strategy. Preparation phase: best alternative to the negotiation agreement, zone of possible agreement. Negotiations technics.

Literatura:

Literature:

- Baron, R. A. (1990). Environmentally Induced Positive Affect: Its Impact on Self‐Efficacy, Task Performance, Negotiation, and Conflict1. Journal of Applied Social Psychology, 20(5), 368-384

- Bazerman, M. H., & Neale, M. A. (1982). Improving negotiation effectiveness under final offer arbitration: The role of selection and training. Journal of Applied Psychology, 67(5), 543.

- Fulmer, I. S., & Barry, B. (2004). The smart negotiator: Cognitive ability and emotional intelligence in negotiation. International Journal of Conflict Management, 15(3), 245- 272.

- Rahim, M. A. (2011). Managing conflict in organizations. Third Edition. Transaction Publishers.

- Thompson, L., & Hrebec, D. (1996). Lose–lose agreements in interdependent decision making. Psychological bulletin, 120(3), 396.

- Ury, W., & Fisher, R. (1981). Getting to yes. Roger Fisher, William L. Ury, Getting to Yes.

- Van Kleef, G. A., De Dreu, C. K., & Manstead, A. S. (2004). The interpersonal effects of emotions in negotiations: a motivated information processing approach. Journal of personality and social psychology, 87(4), 510.

Metody i kryteria oceniania:

Forms and conditions of credit :

Credits: Test

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)