Elementy składowe sylabusu |
Opis
|
Nazwa jednostki prowadzącej kierunek |
Uniwersytet w Białymstoku, Wydział Pedagogiki i Psychologii, |
Nazwa kierunku studiów |
Pedagogika, Edukacja medialna |
Poziom kształcenia |
Studia pierwszego stopnia |
Profil studiów |
Ogólnoakademicki, praktyczny |
Forma studiów |
Stacjonarne |
Kod przedmiotu |
0800-MS1-3BGH |
Język przedmiotu |
Polski |
Rodzaj przedmiotu |
Obowiązkowy, specjalnościowy |
Rok studiów /semestr |
3 rok / 6 semestr |
Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów)
|
opanowanie zakresu wiadomości z przedmiotów: Technologia informacyjna i Podstawy technik multimedialnych zakończonych zaliczeniem |
Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć |
15 godzin - ćwiczenia |
Założenia i cele przedmiotu |
§ Nabycie umiejętności tworzenia prostych stron WWW.
§ Przekazanie podstawowych zasad tworzenia stron.
§ Nabycie umiejętności płynnego posługiwania się językiem XHTML, w budowie stron WWW. |
Metody dydaktyczne oraz ogólna forma zaliczenia przedmiotu |
Zajęcia prowadzone w formie warsztatów (ćwiczenia praktyczne).
Zaliczenia przedmiotu na podstawie obecności i oceny przygotowanych indywidualnie projektów studentów. |
|
Efekt kształcenia |
Odniesienie do efektów kształcenia |
Wiedza |
W01 |
ma elementarną wiedzę dotyczącą procesów komunikowania interdyscyplinarnego i społecznego poprzez sieć globalną oraz ich prawidłowości i zakłóceń |
S1A_W05
S1A_W09 |
W02 |
ma podstawową wiedzę dotyczącą tworzenia stron w języku HTML i XHTML z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania |
|
Umiejętności |
U01 |
tworząc stronę WWW potrafi pracować w zespole pełniąc różne role, umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem |
H1A_U05
|
U02 |
potrafi dokonać analizy własnych działań w obrębie tworzenia stron WWW oraz wskazywać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu |
S1A_U06 |
Kompetencje społeczne i personalne |
K01 |
ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne przestrzegania zasad etyki zawodowej przy korzystaniu z zasobów internetowych |
S1A_K04
S1A_K06
H1A_K04 |