Metodyka nauczania sprawności językowych (receptywnych i produktywnych)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 340-SPN-1MNS |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Metodyka nauczania sprawności językowych (receptywnych i produktywnych) |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: |
Studia Podyplomowe w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego - przedm.obowiązkowe Studia Podyplomowe w zakresie nauczania języka polskiego jako obcego - sem.zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pracy dydaktycznej w ramach przedmiotu język polski jako obcy. |
Pełny opis: |
Studenci rozwijają umiejętności i kompetencje w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej na lekcjach języka polskiego jako obcego, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania sprawności receptywnych i produktywnych oraz ich oceny. Punkty ECTS: 2. |
Literatura: |
A. Seretny, E. Lipińska, ABC metodyki nauczania j. polskiego jako obcego , Kraków 2022 P. Gębal, W. Miodunka, Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego, Wydawnictwo PWN, 2023 H. Komorowska, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2001. Czasopismo: Języki Obce w Szkole |
Efekty uczenia się: |
SP7_WG1, SP7_WG2, SP7_WG5, SP7_UW1,SP7_UW2, SP7_UK1, SP7_UO1, SP7_UU1 |
Metody i kryteria oceniania: |
Ustne pytania kontrolne, poprawnie wykonane zadania projektowego z zachowaniem zasad metodyki rozwijania sprawności receptywnych i produktywnych. Przedmiot kończy się egzaminem. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marzanna Karolczuk, Dariusz Piechota | |
Prowadzący grup: | Marzanna Karolczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pracy dydaktycznej w ramach przedmiotu język polski jako obcy. |
|
Pełny opis: |
Studenci rozwijają umiejętności i kompetencje w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej na lekcjach języka polskiego jako obcego, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania sprawności receptywnych i produktywnych oraz ich oceny. Punkty ECTS: 2. |
|
Literatura: |
A. Seretny, E. Lipińska, ABC metodyki nauczania j. polskiego jako obcego , Kraków 2022 P. Gębal, W. Miodunka, Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego, Wydawnictwo PWN, 2023 H. Komorowska, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2001. Czasopismo: Języki Obce w Szkole |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pracy dydaktycznej w ramach przedmiotu język polski jako obcy. |
|
Pełny opis: |
Studenci rozwijają umiejętności i kompetencje w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej na lekcjach języka polskiego jako obcego, ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania sprawności receptywnych i produktywnych oraz ich oceny. Punkty ECTS: 2. |
|
Literatura: |
A. Seretny, E. Lipińska, ABC metodyki nauczania j. polskiego jako obcego , Kraków 2022 P. Gębal, W. Miodunka, Dydaktyka i metodyka nauczania języka polskiego jako obcego i drugiego, Wydawnictwo PWN, 2023 H. Komorowska, Metodyka nauczania języków obcych, Warszawa 2001. Czasopismo: Języki Obce w Szkole |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.