Język angielski- lektorat
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 440-SS2-1JAN2 |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.251
|
Nazwa przedmiotu: | Język angielski- lektorat |
Jednostka: | Instytut Socjologii |
Grupy: |
2L stac. II st. studia socjologiczne - przedmioty lektoratowe |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Język angielski (lub inny język nowożytny) – lektorat Przygotowanie studentów do samodzielnego i skutecznego komunikowania się w języku obcym, utrwalenie terminologii socjologicznej w języku angielskim. |
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo Poziom kształcenia: studia drugiego stopnia Rok studiów: I ( semestr I) Wymagania wstępne: Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą podjęcie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin, w tym 22 godz. zajęć w sali oraz 2 godz. zajęć zdalnych synchronicznych i 6 godz. zajęć zdalnych asynchronicznych Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, metoda heurystyczna, metoda problemowa, dyskusja moderowana (w ramach ćwiczeń, również w ramach konsultacji), praca w zespole. Punkty ECTS: 2 Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 45 godz., punkty ECTS 1,8 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 5 godz. punkty ECTS 0,2 |
Literatura: |
https://www.researchgate.net/publication/264800355_What_is_sociology Blundell, J, 2016. Cambridge IGCSE® Sociology Coursebook, Cambridge University Press Olsen, A. E., 2016 . Academic Vocabulary. Fifth edition. Pearson Education Inc., London Ludbrook, G., 2014. English for International Social Work. Cafoscarina, Venezia. http://www.globalresearch.ca/child-poverty-unemployment-homelessness-the-role-of-social-workers-in-america/5372462 https://academy.amnesty.org/learn/course/115/play/2745:174/module-1 http://cec.vcn.bc.ca/cmp/modules/cla-int.htm http://learnenglish.britishcouncil.org/en/ linguahouse.com breakingnewsenglish.com |
Efekty uczenia się: |
Po ukończeniu lektoratu student: KP7_UK6 potrafi się porozumiewać w języku obcym nowożytnym na poziomie B2+ KP7_UK7 potrafi czytać ze zrozumieniem teksty socjologiczne w języku obcym oraz komunikować się w języku obcym z wykorzystaniem terminologii socjologicznej KP7_KR3 ma świadomość znaczenia kompetencji językowych i konieczności z korzystania z publikacji zagranicznych |
Metody i kryteria oceniania: |
Przedmiot kończy się egzaminem ustnym. W zależności od obowiązujących regulacji, zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia końcowego lub egzaminu końcowego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, także w formie testu na internetowej platformie edukacyjnej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.