Ekomarketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0200-ES1-2EKM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Ekomarketing |
Jednostka: | Instytut Chemii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zrozumienie istoty ekomarketingu oraz opanowanie umiejętności związanych z kreowaniem wartości poprzez ofertę skierowaną do konsumentów wrażliwych na kwestie ekologiczne. Poza podstawowymi pojęciami i mechanizmami studenci poznają również instrumenty oddziaływania na rynek, a także potrafią przygotować kompleksową strategię marketingową w oparciu i perspektywę ekologiczną. |
Pełny opis: |
Profil studiów: Ogólnoakademicki Forma studiów: Stacjonarne Rodzaj przedmiotu: Obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok II, semestr 4 Wymagania wstępne: Brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 15 godz., ćwiczenia 30 godz. Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, dyskusje problemowe, zadania zespołowe, prace pisemne Formy zaliczenia przedmiotu: egzamin, praca pisemna, prezentacja zespołowa Punkty ECTS 4 Bilans nakładu pracy studenta - udział w wykładach 15 godz. - studiowanie literatury 10 godz. - przygotowanie do egzaminu końcowego 10 godz. - egzamin 2 godz. - udział w ćwiczeniach 30 godz. - przygotowanie do ćwiczeń 20 godz. - przygotowanie do zaliczenia 10 godz. - udział w konsultacjach 3 godz. Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: liczba godzin 50 punkty ECTS 2 - o charakterze praktycznym: liczba godzin: 40 punkty ECTS 1,6 |
Literatura: |
Marketing ekologiczny, red. S. Zaremba, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004 G.Amstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012 |
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin pisemny. Zaliczenie ćwiczeń na podstawie aktywności, prac zespołowych i prezentacji. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.