Promocja w handlu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0300-ZS1-3SPWH |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.301
|
Nazwa przedmiotu: | Promocja w handlu |
Jednostka: | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | specjalnościowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej z narzędziami promocji, ich znaczeniem i możliwościami ich zastosowania w handlu. Studenci zdobywają ponadto wiedzę dotyczącą holistycznej organizacji kampanii promocyjnych. |
Pełny opis: |
Wykłady – moduły: 1.Identyfikacja potrzeb komunikacji marketingowej w handlu 2. Promocje sprzedaży główny instrument promocji handlowej 3. Wsparcie reklamowe wizerunku placówek handlowych 4. Reklama oferty handlowej 5. Programy lojalnościowe - element promocji w handlu 6. Instrumenty PR w handlu Ćwiczenia - moduły: 1.Identyfikacja potrzeb komunikacji marketingowej w handlu 2. Promocje sprzedaży główny instrument promocji handlowej 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek 4. Wsparcie reklamowe wizerunku placówek handlowych ) 5. Reklama oferty handlowej 7. Instrumenty PR w handlu 9. Sprzedaż osobista 10. Promocja handlowa w Internecie 11. Zarządzanie działalności promocyjną 12. Promocja placówek handlowych w praktyce – studia przypadków 13. Repetytorium |
Literatura: |
1.M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012.2.Marketing w handlu, pod red. G. Rosy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009. 3.Komunikacja marketingowa, red. nauk. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013. 4.J. W .Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013 5.Komunikacja rynkowa, red. nauk. B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011 |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody: Wykład - prezentacje multimedialne połączone z dyskusją, zajęcia w trybie on-line Ćwiczenia: studia przypadków, projekty, dyskusja Kryteria oceniania: Wykład - zaliczenie egzaminu w formie testu tradycyjnego oraz testów w formie on-line Ćwiczenia - uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia obejmujących zaliczenie kolokwium, aktywność, analizę przypadków, wykonanie projektów w formie tradycyjnej i online |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.