Kod przedmiotu: |
0300-ZS2-2PPKO |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.302
Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. /
(brak danych)
|
Nazwa przedmiotu: |
Psychologia konsumenta |
Jednostka: |
Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Grupy: |
|
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS: - roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
- tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
- 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
- tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
- nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
zobacz reguły punktacji
|
Język prowadzenia: |
polski
|
Rodzaj przedmiotu: |
specjalnościowe
|
Założenia (lista przedmiotów): |
Psychologia 0300-ZS2-1PSY
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: |
w sali
|
Skrócony opis: |
Zadaniem przedmiotu jest zapoznanie studentów ze znaczeniem podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów. W szczególności studenci zapoznani zostaną z psychologicznymi uwarunkowaniami procesu podejmowania decyzji konsumenckich. Podczas wykładu omówione zostaną takie aspekty tego procesu jak: - rola procesów poznawczych w podejmowaniu decyzji konsumenckich,
- wpływ potrzeb i motywacji na podejmowane decyzje konsumenckie,
- wpływ emocji i postaw na podejmowane decyzje konsumenckie.
Omówiona zostanie także rola osobowości oraz rola przetwarzania heurystycznego i błędów decyzyjnych w kształtowaniu zachowań nabywców
|
Pełny opis: |
- Poziom kształcenia: Studia pierwszego stopnia
- Profil studiów: Ogólnoakademicki
- Forma studiów: stacjonarne
- Kod przedmiotu: 0300-ZS2-2PPKO
- Język przedmiotu: Język polski
- Rodzaj przedmiotu: M_4 – przedmioty specjalnościowy
- Dziedzina i dyscyplina nauki:
Dziedzina: nauki ekonomiczne Dyscyplina: nauki o zarządzaniu - Rok studiów /semestr: drugi rok / pierwszy semestr
- Wymagania wstępne: Psychologia 0300-2ZP-1PSY
- Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 30 godzin wykładu
- Metody dydaktyczne: Wykład
- Punkty ECTS: 4
- Wskaźniki ilościowe
Aktywność studenta:- Udział w wykładach – 30 godz.
- Przygotowanie się do wykładu – 20 godz.
- Udział w konsultacjach – 14 godz.
- Przygotowanie do egzaminu – 25 godz.
- Egzamin – 2 godz.
Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela – 45 godz., 2 ECTS
|
Efekty uczenia się: |
- Z2_W04 ma wiedzę na temat różnych rodzajów więzi społecznych i występujących między nimi prawidłowościach, w tym w szczególności pogłębioną wiedzę na temat procesów poznawczych i ich roli w konsumpcji
- Z2_W05 ma rozszerzoną wiedzę o konsumencie jako aktywnym uczestniku struktur społecznych
- Z2_U01potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać relacje między konsumpcją a psychologią zachowań ludzkich i społecznych
|