Praktyczna nauka języka hiszpańskiego - gramatyka praktyczna
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0400-AH1-3JHG |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka hiszpańskiego - gramatyka praktyczna |
Jednostka: | Instytut Neofilologii |
Grupy: |
Język angielski stos. z hiszpańskim 3 rok sem. zimowy 1 stopień |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | hiszpański |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Sekwencyjny system zajęć i egzaminów. Studenci zaczynają naukę od poziomu B1 wg skali ESKOJ. |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest przygotowanie studentów do zdobycia umiejętności językowych na poziomie B2, określonego według skali ESOKJ. Założenia: -Zdobycie umiejętności płynnej i poprawnej wypowiedzi na różne tematy -Poprawne użycie słownictwa w odpowiednim kontekście -Analiza błędów językowych -Wychwytywanie informacji z tekstu i informacji mówionych -Uczestnictwo w dyskusjach, negocjacjach, organizowanie debaty oraz wyrażanie własnych opinii -Praktyczne użycie słownictwa i konstrukcji gramatycznych w wypowiedzi pisemnej i ustnej -Umiejętność pisania rzeczowego, jasnego, zrozumiałego dla czytelnika |
Pełny opis: |
Profil studiów: praktyczny Forma studiów : stacjonarne Status przedmiotu – obowiązkowy Kod przedmiotu: 0400-AH1-3JHG Rok III, semestr V /VI Studenci zaczynają naukę od poziomu B1 wg skali ESKOJ. Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć : 120 godzin-ćwiczenia Punkty ECTS : 10 ECTS Bilans nakładu pracy studenta - Udział w ćwiczeniach: 120 godzin Przygotowanie do zajęć: 100 godzin Dokończenie lub opracowanie w domu: 30 godzin Udział w konsultacjach: 4 godziny Przygotowanie do egzaminu : 25 godzin Razem: 279 godzin Wskaźniki ilościowe - Nakład pracy studenta związany z zajęciami -wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 124 godz. / 5 ECST -o charakterze praktycznym 279 godz. / 10 ECTS |
Literatura: |
Aragones Luis Palencia Ramon , Gramatica de uso del espanol A1 - B2 Teoria y practica, SM , 2003 Castro Francisca, Uso de español, Intermedio y Avanzado, Edelsa, Grupo Didascalia SA,2000 Coronado Gonzalez M.L., Gramática y ejercicios, nivel medio. Materia prima,1996, SGEL, Madrid Francisca Castro Viudez, Aprende gramatica y vocabulario, SGEL,2008 Nuevo Avance 2 i 3,SGEL, Madrid 2010 Gramatica basica del estudante de espanol, Difusion,2000 |
Efekty uczenia się: |
EK – Wiedza Student ma uporządkowaną wiedzę z zakresu gramatyki z tematyki objętej kursem - K_W13, K_W04, K_W02 Metoda sprawdzenia: test EK – Umiejętności Student posiada umiejętności językowe na poziomie zapewniającym komunikowanie się w kraju nauczanego języka, w kontaktach z użytkownikami tego języka. - K_U09, K_U08 Metoda sprawdzenia: test, ocena pracy na zajęciach EK – Kompetencje Student potrafi pracować w grupie, podejmować decyzje, negocjować, identyfikować i rozstrzygać problemy. - K_K01, K_K02, K_K07 |
Metody i kryteria oceniania: |
Kurs kończy się zaliczeniem na ocenę. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.