Praktyczna nauka języka hiszpańskiego - mówienie/pisanie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0400-AH1-3JHMP |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Praktyczna nauka języka hiszpańskiego - mówienie/pisanie |
Jednostka: | Instytut Neofilologii |
Grupy: |
Język angielski stos. z hiszpańskim 3 rok sem. zimowy 1 stopień |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | hiszpański |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Student posiada wiedzę i umiejętności na poziome B1 wg skali ESOKJ. |
Skrócony opis: |
Student stosuje poprawna ortografię i pisownię, odpowiednie tryby i czasy, mowę zależną i niezależną oraz styl formalny i nieformalny w redagowaniu prac pisemnych o następujących formach: list formalny, tekst argumentacyjny, opis miejsca, osoby, informacja, wiadomość sms, mail, recenzja książki, filmu. Wyraża własny sąd i wymienia opinie, mówi o doświadczeniach osobistych i odczuciach w związku z różnymi tematami. |
Pełny opis: |
Profil studiów Praktyczny Forma studiów Stacjonarne Kod przedmiotu 0400-AH1-3JNH Język przedmiotu Język hiszpański Rodzaj przedmiotu Status przedmiotu – obowiązkowy, MODUŁ 4, PNJH 3 Rok studiów /semestr III rok/ V i VI semestr studiów Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów) Studenci zaczynają naukę od poziomuB1/ B1+ wg skali ESKOJ Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 60 godzin-ćwiczenia Dokończenie lub opracowanie w domu: 30 godzin Udział w konsultacjach: 4 godziny Przygotowanie do egzaminu : 20 godzin Razem: 144 godziny Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami: Liczba godzin Punkty ECTS 5 wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 64 2,0 o charakterze praktycznym 144 5,0 |
Literatura: |
ARTUÑEDO GUILLÉN, Belén; GONZÁLEZ SÁINZ, Mª Teresa, Taller de escritura. Guía didáctica. Niveles medio y avanzado, Madrid, Edinumen, 2001. Taller de escritura. Cuaderno de actividades. Niveles medio y avanzado, Madrid, Edinumen, 2000. COTO BAUTISTA, Vanessa; TURZA FERRÉ, Anna, Tema a tema. Nivel B2, Madrid, Edelsa, 2011. DÍAZ REGUERA, Raquel, Laboratorio portátil de escritura, Sevilla, TTT, 2ª ed., 2015. GARCÍA MIRANDA, Carlos, Este libro lo escribes tú. 78 retos de escritura creativa, Barcelona, Espasa, 2015. ONIEVA MORALES, Juan Luis, Curso básico de redacción, Madrid,Verbum, 4ª ed., 2006. VERDIA, Elena (coord.) [et al.], En acción. Curso de español 3. Nivel B2, Madrid, enClave-ELE, 2010 VV.AA., Método de español para extranjeros Prisma. Nivel intermedio. B1+ B2 Fusión, Madrid, Edinumen, 2009. http://elpais.com/ http://ideasparalaclase.com/ http://pinterest.com |
Efekty uczenia się: |
K_W04 K_W07 K_W09 K_W10 K_U01 K_U03 K_U08 K_U09 K_U10 K_U11 K_U12 K_U13 K_K01 K_K07 K_K_K08 K_ K09 K_K10 |
Metody i kryteria oceniania: |
zaliczenie na ocenę po 5 i 6 semestrze. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.