Mikro-nauczanie-techniki obserwacji lekcji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0400-AS1-3ESTs |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Mikro-nauczanie-techniki obserwacji lekcji |
Jednostka: | Instytut Neofilologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne specjalizacyjne |
Założenia (opisowo): | Przed rozpoczęciem kursu student powinien posiadacć wiedzę i umiejętności dotyczące planowania lekcji języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania językowego i w różnych grupach wiekowych. |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem kursu jest: • W wyniku przeprowadzonych zajęć student rozwinie praktyczne umiejętności w zakresie planowania i prowadzenia lekcji jęz. angielskiego oraz zapozna się z technikami obserwacji lekcji języków obcych. |
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: Stacjonarne, pierwszego stopnia Rodzaj przedmiotu: Fakultatywny (M_10) Dziedzina: Filologia III rok, semestr VI Liczba godzin zajęć dydaktycznych oraz forma prowadzenia zajęć: 30 godzin ćwiczeń, zajęcia warsztatowo-konwersatoryjne Metody dydaktyczne: Metody pracy : zajęcia warsztatowe z elementami wykładu i pracy projektowej Formy pracy: praca indywidualna, w parach i grupach Punkty ECTS: 4 Bilans nakładu pracy studenta: Udział w zajęciach 30h Przygotowanie do zajęć 30h Udział w konsultacjach związanych z zajęciami 15h Realizacja zadań projektowych. 15h Przygotowanie do egzaminu i obecności na nim. 5h+2h 7h Razem: 104h (odpowiada 4 pkt ECTS) Wskaźniki ilościowe: Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela; 30+15+2=47 h odpowiada 1,75 pkt. ECTS Nakład pracy studenta związany z zajęciami o charakterze praktycznym. 30+15= 45h odpowiada 1,5 pkt. ECTS |
Literatura: |
Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching. Pearson Education Ltd. Johnson, K. 2001 An Introduction to Foreign Language Learning and Teaching. Harlow: Pearson Education Limited. Komorowska, H. 1999. Metodyka nauczania języków obcych. Warszawa. WSiP. Szpotowicz, M, M. Szulc-Kurpaska. 2009. Teaching English to Young Learners. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN SA. Ur, P. 1996. A course In Language Teaching. Cambridge: CUP Podręczniki do nauczania języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania językowego – dostępne w bibliotece Katedry |
Efekty uczenia się: |
Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie wiedzy K_W02,K_W03 K_W06 Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie umiejętności K_U01, K_U02 K_U01, K_U02, K_U10, K_U12 K_U01, K_U02, K_U10, K_U12 K_U01, K_U02, K_U10, K_U12 Opis zakładanych efektów kształcenia w zakresie kompetencji społecznych K_K02, K_K03 K_K03 K_K01, K_K06 |
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest: • systematyczna obecność i aktywność na zajęciach (dopuszczona jest jedna nieobecność nieusprawiedliwiona) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.