Podstawy marketingu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0400-KS1-1PMA |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Podstawy marketingu |
Jednostka: | Wydział Filologiczny. (do 30.09.2019) |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe specjalnościowe |
Założenia (opisowo): | Student powinien posiadać ogólną wiedzę (na poziomie szkoły średniej) o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, o rynku i gospodarce. |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem wykładu jest dostarczenie słuchaczom wiedzy o podstawowych terminach, pojęciach, działaniach i procesach marketingowych. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące klienta i podejmowania przez niego decyzji zakupowych, zagadnienia dotyczące strategii konkurowania oraz przeprowadzona zostanie analiza elementów marketingu-mix. |
Pełny opis: |
Profil studiów Ogólnoakademicki Forma studiów Stacjonarne Rodzaj przedmiotu: przedmiot obowiązkowy, Moduł 4 - przedmioty specjalnościowe - reklama i public relations, Dziedzina i dyscyplina nauki Dziedzina nauk ekonomicznych, nauki o zarządzaniu Rok studiów/semestr 1 rok I stopnia, 2 semestr Wymagania wstępne (tzw. sekwencyjny system zajęć i egzaminów) - Brak wymagań wstępnych Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć 30 godz. wykładu Metody dydaktyczne oraz ogólna forma zaliczenia przedmiotu - Wykład tradycyjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych Punkty ECTS 2 ECTS Bilans nakładu pracy studenta: Udział w wykładach – 30 godz. Studia literaturowe – 3 godz. Konsultacje –5 godz. Przygotowanie do zaliczenia – 12 godz. Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami : Liczba godzin Punkty ECTS wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela 35godz. 1,4 ECTS o charakterze praktycznym - |
Literatura: |
Literatura podstawowa: 1. G.Armstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2015, 2. E.Michalski, Marketing. Podręcznik akademicki, PWN, Warszawa 2012 Literatura uzupełniająca: 1. Mruk H., Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN, Warszawa 2012. 2. Nowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu, Difin, Warszawa 2009. |
Efekty uczenia się: |
1PMA_W01 - ma podstawową wiedzę na temat działalności marketingowej przedsiębiorstwa oraz zasad, reguł i technik wykorzystywanych w jej ramach w organizacji (K_W07) 1PMA_W02 - ma uporządkowaną wiedzę dotyczącą instrumentów mixu marketingowego (K_W09) |
Metody i kryteria oceniania: |
Cykl wykładów kończy się zaliczeniem pisemnym i ustnym. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.