Metodyka nauczania języka angielskiego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0400-MS9-T1MET |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka nauczania języka angielskiego |
Jednostka: | Wydział Filologiczny. (do 30.09.2019) |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | nadobowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 |
Skrócony opis: |
Pierwszym celem przedmiotu jest powtórzenie i utrwalanie wiadomości z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego zdobytych w trakcie studiów licencjackich. Drugim celem przedmiotu jest rozszerzeni wiadomości i wiedzy studentów z zakresu nauczania języka specjalistycznego, edukacji dwujęzycznej i nauczania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasie językowej. |
Literatura: |
Judith Kormos, Anne Margaret Smith. Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences. Multilingual Matters. Marie Delaney. Special Educational Needs. Oxford University Press. Basturkmen, H. 2010. Developing courses in English for specific purposes. Basingstoke: Palgrave Macmillan. Harmer, J. 2012. Teacher Knowledge. Core Concepts In English Language Teaching. Harlow: Pearson. Harmer, J. 2015. The Practice of English Language Teaching (With DVD). Pearson Education ESL. Nunan, D. (ed.). 2003. Practical English Language Teaching. New York: McGraw-Hill. Pinter Dr, A. 2017. Teaching Young Language Learners. Oxford: Oxford University Press. Richards, J.C. 2015. Key Issues in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Shin, J.K and Crandall, J. 2013. Teaching Young Learners English. From Theory to Practice. Heinle ELT. Thornbury, S. 2017. The New A-Z of ELT. A Dictionary of Terms and Concepts. London: Macmillan Education. |
Metody i kryteria oceniania: |
praca indywidualna na zajęciach praca w grupie na zajęciach aktywność na zajęciach projekty indywidualne i grupowe Studenci są zobowiązani do oddawania projektów w terminach wyznaczonych przez wykładowcę. Każdy projekt i zadanie do wykonania będzie miał indywidualnie ustalane kryteria zaliczania, które będą wyjaśnione studentom przed rozpoczęciem pracy. Dozwolone są dwie nieobecności na zajęciach. Każdą kolejną nieobecność trzeba odrobić. Student, który opuścił więcej niż połowę zajęć (bez ważnej przyczyny) nie może podejść do zaliczenia przedmiotu. Studenci będą zobowiązani do czytania w domu tekstów wyznaczonych przez wykładowcę. Brak przygotowania do zajęć może znacząco wpłynąć na obniżenie oceny końcowej z przedmiotu. Aktywność na zajęciach może podnieść ocenę końcową. Student, którym opuścił więcej niż połowę zajęć (bez ważnej przyczyny) nie może podejść do zaliczenia przedmiotu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.