Przedmiot do wyboru 11 - Ekomarketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 320-ES1-2PDW11A |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Przedmiot do wyboru 11 - Ekomarketing |
Jednostka: | Wydział Biologii |
Grupy: |
3L stac. I stopnia studia ekobiznesu - przedm. fakultatywne II rok Ekobiznesu Semestr letni |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | fakultatywne |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zrozumienie istoty ekomarketingu oraz opanowanie umiejętności związanych z kreowaniem wartości poprzez ofertę skierowaną do konsumentów wrażliwych na kwestie ekologiczne. Poza podstawowymi pojęciami i mechanizmami studenci poznają również instrumenty oddziaływania na rynek, a także potrafią przygotować kompleksową strategię marketingową w oparciu i perspektywę ekologiczną. |
Pełny opis: |
Kierunek studiów: ekobiznes Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Rodzaj przedmiotu: przedmiot do wyboru Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu Rok studiów/semestr: rok II, semestr 4 Wymagania wstępne: brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: wykład 15 godz., ćwiczenia 15 godz. Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, dyskusje problemowe, zadania zespołowe, praca projektowa Formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie pisemne, prezentacje zespołowe, projekt marketingowy Punkty ECTS 2 Bilans nakładu pracy studenta i wskaźniki ilościowe: Ogólny nakład pracy studenta związany z zajęciami: 50 godz. Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 32 godz., w tym: 1) udział w wykładach: 15 godz. 2) udział w zajęciach pozawykładowych: 15 godz. 3) udział w konsultacjach/zaliczeniach/egzaminie: 2 godz. (zaliczenie pisemne 1 godz., konsultacje 1 godz.) Praca własna studenta (przygotowanie się do zajęć/zaliczeń/praca projektowa): 18 godz. |
Literatura: |
Marketing ekologiczny, red. S. Zaremba, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004 G.Amstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012 |
Efekty uczenia się: |
- student zna i rozumie narzędzia matematycznego i informatycznego opisu oraz statystycznej interpretacji zjawisk przyrodniczych a także zjawisk społeczno-gospodarczych KA6_WG3 - student zna i rozumie możliwości praktycznych zastosowań wiedzy biologicznej w życiu społeczno-gospodarczym oraz formy rozwoju indywidualnej przedsiębiorczości KA6_WG4 - student zna i rozumie podstawowe uwarunkowania etyczne i prawne związane z działalnością zawodową oraz gospodarczą i wdrożeniową KA6_WK4 - student potrafi analizować zjawiska i procesy przyrodnicze oraz analizować i prognozować procesy i zjawiska gospodarcze z wykorzystaniem odpowiednich metod i narzędzi KA6_UW1 - student jest gotów do udziału w opracowywaniu projektów oraz potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki takiej aktywności KA6_KO3 |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie wykładów - test pisemny. Zaliczenie ćwiczeń na podstawie prac zespołowych i prezentacji projektowej. Kryteria oceny pisemnych prac zaliczeniowych zgodnie z kryteriami określonymi w §23 ust. 6 Regulaminu Studiów Uniwersytetu w Białymstoku przyjętego Uchwałą nr 2527 Senatu Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 26 czerwca 2019 roku. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Kruk | |
Prowadzący grup: | Marek Kruk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.