Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium magisterskie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 340-AT2-1SEM9
Kod Erasmus / ISCED: 09.001 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Seminarium magisterskie
Jednostka: Wydział Filologiczny
Grupy: 2L stac. II st. studia filologii angielskiej - przedmioty obowiązkowe
Filologia angielska z elemetami translatoryki 2 stopień 1 rok sem.letni
Filologia angielska z elemetami translatoryki 2 stopień 1 rok sem.zimowy
Punkty ECTS i inne: 9.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

seminaria magisterskie

Założenia (opisowo):

Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej. Jest to proces stopniowy polegający na omówieniu szeregu kluczowych pojęć takich jak parafraza, streszczenie, formatowanie tekstu i określenia czym jest tzw. ‘research paper’. Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat (na drugim roku studiów).

Tryb prowadzenia przedmiotu:

w sali

Skrócony opis:

Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej.

Pełny opis:

Kurs ma na celu przygotować studentów do pisania pracy dyplomowej. Jest to proces stopniowy polegający na omówieniu szeregu kluczowych pojęć takich jak parafraza, streszczenie, formatowanie tekstu i określenia czym jest tzw. ‘research paper’. Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat (na drugim roku studiów).

Literatura:

Howe, Stephen and Kristina Henriksson. PhraseBook for Writing Papers and Research in English. The 4th Edition. The Whole World Company Press 2007.

Straus, Jane and Lester Kaufman. The Blue Book of Grammar and Punctuation. Jossey-Bass 2014.

Turabian, L. Kate. A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations. Chicago Style for Students & Researchers. The 8the Edition. The University of Chicago Press 2008.

Tyson, Lois. Critical Theory Today. A User-Friendly Guide. The 2nd Edition. Routledge 2006.

MLA Formatting and Style Guide.

https://owl.purdue.edu/owl/research_and_citation/mla_style/mla_formatting_and_style_guide/mla_formatting_and_style_guide.html

Efekty uczenia się:

Po ukończeniu kursu student/ka jest przygotowany/a pisania pracy magisterskiej na wybrany i zaakceptowany temat.

Metody i kryteria oceniania:

How to assess summary/paraphrase. Criteria:

Relevance of Content - 9 points

Processing – 9 points

Cohesion & Coherence – 9 points

Language Accuracy (Punctuation included) – 9 points

/poor 0, sufficient 3, good 6, very good 9/

Max: 36 pkt.

Grade:

Lack of formatting - Failed

0-17 points - Failed

0 points for any component – Failed (irrespective of how good other components are)

18 points - Sufficient

19-31 points - Good

32-36 points - Very Good

How to assess the students’ research paper. Criteria:

Relevance of Content - 9 points

Use of Source Material – 9 points

Organization - 9 points

Cohesion & Coherence - 9 points

Language Accuracy (Punctuation included) - 9 points

/poor 0, sufficient 3, good 6, very good 9/

Max: 45 pkt.

Grade:

Lack of formatting - Failed

0 – 19 points - Failed

0 pkt. for any component – Failed (irrespective of how good other components are)

20 – 29 points -Sufficient

30 - 39 points - Good

40 – 45 points - Very Good

There is only one chance to make up for the failed paper.

All the papers from the group are zipped together and send to the teacher as one file.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 60 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Seminarium, 60 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Seminarium - Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)