Język obcy - francuski cz.1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 380-DN5-1FR1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język obcy - francuski cz.1 |
Jednostka: | Wydział Nauk o Edukacji |
Grupy: |
1 rok PiW NJ |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | francuski |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
W ramach zajęć odbywa się kształtowanie wszystkich sprawności językowych w zakresie j. francuskiego od poziomu A1: a) ćwiczenie wymowy i intonacji; b) ćwiczenie mówienia, rozumienia i pisania tekstów w sytuacjach z życia codziennego i w kontekstach akademickich (zawodowych); c) kształcenie kompetencji interkulturowej (informacje o realiach świata frankofońskiego i krajach francuskojęzycznych) Student jest ponadto zachęcany do systematyzowania wiedzy i motywowany do samodzielnej pracy i rozwijania umiejętności językowych. |
Pełny opis: |
Język obcy - francuski cz. 1 Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Jednolite studia magisterskie Profil ogólnoakademicki Studia niestacjonarne Kod przedmiotu - 380-DN5-1FR1 Przedmiot obowiązkowy. MK_6 Kompetencje merytoryczne nauczyciela przedszkola i klas I - III. Dziedzina nauki – językoznawstwo Dyscyplina – języki specjalistyczne I rok/I semestr Brak wymagań wstępnych. Liczba godzin: 24 Forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia (w sali i zdalnie w czasie rzeczywistym) Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń, rozwijających wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. 1 pkt ECTS Ogólny nakład pracy studenta: 25 godz. w tym: udział w ćwiczeniach: 24 godz., udział w konsultacjach: 1 godz. Nakład pracy studenta wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - 25 h = 1 pkt ECTS |
Literatura: |
Podstawowa: Inspire 1 Méthode de français A1: livre et cahier d'activités avec audios, Hachette FLE 2020 Dodatkowa: Materiały własne prowadzącej i adaptowane z innych podręczników oraz zasobów internetowych. |
Efekty uczenia się: |
KA7_WG7: Student rozumie znaczenie i możliwości celowego oraz różnorodnego wykorzystania zabawy w procesie wychowywania i kształcenia dzieci. KA7_WK8: Student rozumie zagadnienie edukacji międzykulturowej. KA7_UW6:Student potrafi funkcjonalnie posługiwać się pojęciami z zakresu wybranego obszaru wiedzy. KA7_UK2: Student potrafi poprawnie posługiwać się językiem polskim i obcym oraz wykazywać troskę o kulturę i etykę wypowiedzi własnej, dzieci lub uczniów. KA7_UK4: Student potrafi efektywnie pracować w środowiskach zróżnicowanych pod względem kulturowym oraz z dziećmi z doświadczeniem migracyjnym, w tym z dziećmi, dla których język polski jest drugim językiem, wykorzystując kompetencje międzykulturowe i glottodydaktyczne. KA7_KK1: Student jest gotów do formowania właściwych zachowań i postaw dzieci lub uczniów, w tym wobec kultury i sztuki. |
Metody i kryteria oceniania: |
Praktyczne ćwiczenia rozwijają i pozwalają zweryfikować wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. Wiedza sprawdzana jest w formie testów pisemnych, wypowiedzi pisemnych oraz ustnych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Bartnicka-Link | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Bartnicka-Link | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.