Język obcy - angielski cz.2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 380-DN5-1JAN2 |
Kod Erasmus / ISCED: |
05.7
|
Nazwa przedmiotu: | Język obcy - angielski cz.2 |
Jednostka: | Wydział Nauk o Edukacji |
Grupy: |
1 rok PiW NJ |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Przygotowanie doprowadzenia zajęć w języku obcym na podstawie przedmiotowej literatury z wykorzystaniem rymowanek, piosenek i zabaw dla dzieci w języku obcym. Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
Pełny opis: |
Język obcy - angielski cz. 2 Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Jednolite studia magisterskie Profil ogólnoakademicki Studia stacjonarne Kod przedmiotu - 380-DN5-1JAN2 Przedmiot obowiązkowy. MK_6 Kompetencje merytoryczne nauczyciela przedszkola i klas I - III. Dziedzina nauki – językoznawstwo Dyscyplina – języki specjalistyczne I rok/II semestr Student powinien zaliczyć przedmiot oznaczony kodem 380-DN5-1JAN1. Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuowanie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia (w sali i online) Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń, rozwijających wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. zaliczenie na ocenę Liczba godzin: 22 /2 pkt ECTS Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 22 godziny, w tym 12 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 25 godz., punkty ECTS 1 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, egzaminu, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz. punkty ECTS 1 |
Literatura: |
Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
Efekty uczenia się: |
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi: KA7_UW6 funkcjonalnie posługiwać się pojęciami z zakresu wybranego obszaru wiedzy w zakresie języka obcego na poziomie językowym B2 KA7_UK2 poprawnie posługiwać się językiem polskim i obcym oraz wykazywać troskę o kulturę i etykę wypowiedzi własnej (dzieci lub uczniów;) KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do: KA7_KK4 autorefleksji nad dyspozycjami i posiadanymi kompetencjami merytorycznymi KA7_KR1 posługiwania się uniwersalnymi zasadami i normami etycznymi w działalności zawodowej, kierując się szacunkiem dla każdego człowieka; sposób weryfikacji: -przygotowanie do zajęć i aktywne w nich uczestnictwo, udział w dyskusji i współpracy w grupie -prace pisemne -testów pisemnych w sali, -zadań z modułów nauczania online, |
Metody i kryteria oceniania: |
zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LEK
LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiesława Gierłachowska-Bałdyga, Barbara Rudziak | |
Prowadzący grup: | Wiesława Gierłachowska-Bałdyga, Barbara Rudziak | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Przygotowanie doprowadzenia zajęć w języku obcym na podstawie przedmiotowej literatury z wykorzystaniem rymowanek, piosenek i zabaw dla dzieci w języku obcym. Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
|
Pełny opis: |
Język obcy - angielski cz. 2 Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Jednolite studia magisterskie Profil ogólnoakademicki Studia stacjonarne Kod przedmiotu - 380-DN5-1JAN2 Przedmiot obowiązkowy. MK_6 Kompetencje merytoryczne nauczyciela przedszkola i klas I - III. Dziedzina nauki – językoznawstwo Dyscyplina – języki specjalistyczne I rok/II semestr Student powinien zaliczyć przedmiot oznaczony kodem 380-DN5-1JAN1. Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuowanie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia (w sali i online) Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń, rozwijających wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. zaliczenie na ocenę Liczba godzin: 22 /2 pkt ECTS Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 22 godziny, w tym 12 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 25 godz., punkty ECTS 1 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, egzaminu, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz. punkty ECTS 1 |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LEK
LEK
SO LEK
LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Wiesława Gierłachowska-Bałdyga, Marzena Lubaszewska | |
Prowadzący grup: | Wiesława Gierłachowska-Bałdyga, Marzena Lubaszewska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Przygotowanie doprowadzenia zajęć w języku obcym na podstawie przedmiotowej literatury z wykorzystaniem rymowanek, piosenek i zabaw dla dzieci w języku obcym. Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
|
Pełny opis: |
Język obcy - angielski cz. 2 Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Jednolite studia magisterskie Profil ogólnoakademicki Studia stacjonarne Kod przedmiotu - 380-DN5-1JAN2 Przedmiot obowiązkowy. MK_6 Kompetencje merytoryczne nauczyciela przedszkola i klas I - III. Dziedzina nauki – językoznawstwo Dyscyplina – języki specjalistyczne I rok/II semestr Student powinien zaliczyć przedmiot oznaczony kodem 380-DN5-1JAN1. Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuowanie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia (w sali i online) Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń, rozwijających wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. zaliczenie na ocenę Liczba godzin: 22 /2 pkt ECTS Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 22 godziny, w tym 12 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 25 godz., punkty ECTS 1 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, egzaminu, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz. punkty ECTS 1 |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
|
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
|
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Przygotowanie doprowadzenia zajęć w języku obcym na podstawie przedmiotowej literatury z wykorzystaniem rymowanek, piosenek i zabaw dla dzieci w języku obcym. Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
|
Pełny opis: |
Język obcy - angielski cz. 2 Jednostka - Wydział Nauk o Edukacji Kierunek - Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna Jednolite studia magisterskie Profil ogólnoakademicki Studia stacjonarne Kod przedmiotu - 380-DN5-1JAN2 Przedmiot obowiązkowy. MK_6 Kompetencje merytoryczne nauczyciela przedszkola i klas I - III. Dziedzina nauki – językoznawstwo Dyscyplina – języki specjalistyczne I rok/II semestr Student powinien zaliczyć przedmiot oznaczony kodem 380-DN5-1JAN1. Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą kontynuowanie lektoratu na poziomie B2+ według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Forma prowadzenia zajęć: ćwiczenia (w sali i online) Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń, rozwijających wszystkie sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. zaliczenie na ocenę Liczba godzin: 22 /2 pkt ECTS Metody dydaktyczne: ćwiczenia, konsultacje, dyskusja moderowana, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 22 godziny, w tym 12 godz. zajęć w sali oraz 10 godz. zajęć zdalnych Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje, zajęcia zdalne synchroniczne, egzamin) : 25 godz., punkty ECTS 1 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, egzaminu, zajęcia zdalne asynchroniczne): 25 godz. punkty ECTS 1 |
|
Literatura: |
Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.