Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 380-N2-2YHDTR |
Kod Erasmus / ISCED: |
05.002
|
Nazwa przedmiotu: | Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim |
Jednostka: | Wydział Nauk o Edukacji |
Grupy: |
.2 rok 2st. Penitenc. RES niestac. 2 rok 2st. Kuratela RES niestac. 2 rok 2st. MO niestac. 2 rok 2st. POW niestac. 2 rok 2st. PW niestac. Moduł ogólnouczelniany - niestac. II stop. Pedagogika |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | rosyjski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Pełny opis: |
Kierunek: Pedagogika Profil kształcenia: ogólnoakademicki Poziom kształcenia: studia drugiego stopnia Forma studiów: niestacjonarna Rok / semestr studiów: II rok/ 3 semestr Liczba godzin dydaktycznych: 30 godz. Punkty ECTS: 2 |
Literatura: |
1. Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт- Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: K_W04 – Student ma pogłebioną i uporządkowaną wiedzę na temat specyfiki przedmiotowej i metodologicznej pedagogiki (zna orientacje badawcze, strategie i metody badań stosowanych w naukach społecznych i humanistycznych; rozumie postulat wieloparadygmatyczności prowadzenia badań w pedagogice) – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta Umiejętności: K_U06 – Student posiada rozwinięte umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne metody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze – w języku rosyjskim – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta Kompetencje społeczne: K_K01 – Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia przedmiotu: obecność na zajęciach – dopuszczalne są 2 nieobecności, pozostałe należy zaliczyć podczas konsultacji u prowadzącego przedmiot przygotowanie i zrealizowanie indywidualnej prezentacji na temat wskazany przez prowadzącego |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrei Harbatski | |
Prowadzący grup: | Andrei Harbatski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrei Harbatski | |
Prowadzący grup: | Andrei Harbatski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zadaniem warsztatu spesjalistycznego w języku rosyjskim jest doskonalenie praktyki konwersacyjnej, gramatyki i stylu języka rosyjskiego. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: niestacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne, pedagogika Rok studiów/semestr: 2 rok 3 - semestr Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 30 godzin ćwiczeń. Metody dydaktyczne: prezentacje, dyskusja, konsultacje, praca zespołowa, praca indywidualna Punkty ECTS: 2 |
|
Literatura: |
1. Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт-Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (w trakcie)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Pawluczuk | |
Prowadzący grup: | Urszula Pawluczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zadaniem warsztatu spesjalistycznego w języku rosyjskim jest doskonalenie praktyki konwersacyjnej, gramatyki i stylu języka rosyjskiego. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: niestacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne, pedagogika Rok studiów/semestr: 2 rok 3 - semestr Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 30 godzin ćwiczeń. Metody dydaktyczne: prezentacje, dyskusja, konsultacje, praca zespołowa, praca indywidualna Punkty ECTS: 2 |
|
Literatura: |
1. Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт-Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.