Język obcy - angielski cz. 1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 380-RN1-1JAN1 |
Kod Erasmus / ISCED: |
05.001
|
Nazwa przedmiotu: | Język obcy - angielski cz. 1 |
Jednostka: | Wydział Nauk o Edukacji |
Grupy: |
.1 rok 1st. RES niestac. |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | kształcenia ogólnego |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Czynne posługiwanie się językiem obcym na poziomie językowym B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w kontaktach ze specjalistami jak również w komunikacji z osobami spoza grona specjalistów. Korzystanie ze źródeł obcojęzycznych,obejmujących zagadnienia ogólne, akademickie i specjalistyczne, właściwe dla danego kierunku. |
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: niestacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Rok studiów: I ( semestr I ) Wymagania wstępne: Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą podjęcie lektoratu na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 24 godzin, w tym zajęcia w sali: 20 godzin, zajęcia zdalne synchroniczne: 4 godziny Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 Nakład pracy studenta związany z zajęciami: - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje) : 20 godz., punkty ECTS 0,5 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 20 godz. punkty ECTS 0,5 |
Literatura: |
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Clare, A., Wilson, JJ. (2011). Speakout Intermediate Student’s Book. Pearson Education Ltd Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. McCarthy, M., O’Dell, F. (1999). English Vocabulary in Use Upper-intermediate & advanced, Cambridge University Press Vince, M., Emmerson, P. (2013). Intermediate Language Practice with key, Macmillan Education Vince, M. (2014). First Certificate Language Practice, Macmillan Education Vince, M. (1994). Advanced Language Practice, Heinemann English Language Teaching, Oxford Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.euronews.net, Zoom in on America, www.linguahouse.com, culture.pl, transom.org, breakingnewsenglish.com, www.oup.com/elt , https://ed.ted.com, https://learningenglish.voanews.com |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA, absolwent zna i rozumie: - zna elementarną terminologię używaną w pedagogice (KP6_WG1) w kontekście języka obcego UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi: - samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności, korzystając z różnych źródeł w języku obcym (KP6_UW4), - ma umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów na poziomie językowym B2 (KP6_UK2); KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do: - ma świadomość swojego poziomu wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i rozwoju osobistego, doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia (KP6_KK1) - jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, jest zdolny do porozumiewania się z osobami będącymi i nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie (KP6_KO3) |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Grabowska, Marzena Lubaszewska | |
Prowadzący grup: | Anna Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LEK
SO LEK
|
Typ zajęć: |
Lektorat, 24 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Grabowska | |
Prowadzący grup: | Anna Grabowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Czynne posługiwanie się językiem obcym na poziomie językowym B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w kontaktach ze specjalistami jak również w komunikacji z osobami spoza grona specjalistów. Korzystanie ze źródeł obcojęzycznych,obejmujących zagadnienia ogólne, akademickie i specjalistyczne, właściwe dla danego kierunku. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: niestacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki : językoznawstwo Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Rok studiów: I Wymagania wstępne: Student powinien posiadać wiedzę z zakresu słownictwa i struktur gramatycznych języka obcego umożliwiającą podjęcie lektoratu na poziomie B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego CEFR Łączna liczba godzin dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 24 godzin, w tym zajęcia w sali: 20 godzin, zajęcia zdalne synchroniczne: 4 godziny Metody dydaktyczne: dyskusja moderowana, metoda heurystyczna, metoda problemowa, praca w grupie, metoda pokazu w ramach pracy asynchronicznej Punkty ECTS: 1 Nakład pracy studenta związany z zajęciami: - wymagających bezpośredniego udziału nauczyciela (ćwiczenia, konsultacje) : 20 godz., punkty ECTS 0,5 - samodzielna praca studenta (przygotowanie do zajęć, zaliczenia, zajęcia zdalne asynchroniczne): 20 godz. punkty ECTS 0,5 |
|
Literatura: |
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. McCarthy, M., O’Dell, F. (1999). English Vocabulary in Use Upper-intermediate & advanced, Cambridge University Press Vince, M. (2014). First Certificate Language Practice, Macmillan Education Vince, M. (1994). Advanced Language Practice, Heinemann English Language Teaching, Oxford Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.euronews.net, Zoom in on America, www.linguahouse.com, culture.pl, transom.org, breakingnewsenglish.com, www.oup.com/elt , https://ed.ted.com, https://learningenglish.voanews.com |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.