Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 380-S2-2YHDTR |
Kod Erasmus / ISCED: |
05.002
|
Nazwa przedmiotu: | Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim |
Jednostka: | Wydział Nauk o Edukacji |
Grupy: |
2 rok 2st. AKzA stac. sem zimowy 2 rok 2st. KRES stac. sem zimowy 2 rok 2st. POW stac. sem. zimowy 2 rok 2st. PW stac. sem. zimowy Moduł ogólnouczelniany - stac. II stop. Pedagogika |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | rosyjski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | student podnosi poziom konwersacyjny języka rosyjskiego, poprawia wymowę, pogłębia gramatykę i styl języka. |
Skrócony opis: |
Zadaniem warsztatu spesjalistycznego w języku rosyjskim jest doskonalenie praktyki konwersacyjnej, gramatyki i stylu języka rosyjskiego. |
Pełny opis: |
Kierunek: Pedagogika Profil kształcenia: ogólnoakademicki Poziom kształcenia: studia drugiego stopnia Forma studiów: stacjonarna Rok / semestr studiów: II rok/ 3 semestr Liczba godzin dydaktycznych: 30 godz. Punkty ECTS: 2 |
Literatura: |
1.Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт- Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: K_W04 – Student ma pogłebioną i uporządkowaną wiedzę na temat specyfiki przedmiotowej i metodologicznej pedagogiki (zna orientacje badawcze, strategie i metody badań stosowanych w naukach społecznych i humanistycznych; rozumie postulat wieloparadygmatyczności prowadzenia badań w pedagogice) – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta Umiejętności: K_U06 – Student posiada rozwinięte umiejętności badawcze: rozróżnia orientacje w metodologii badań pedagogicznych, formułuje problemy badawcze, dobiera adekwatne meody, techniki i konstruuje narzędzia badawcze – w języku rosyjskim – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta Kompetencje społeczne: K_K01 – Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego – weryfikacja: indywidualna prezentacja studenta |
Metody i kryteria oceniania: |
Warsztat, praca w grupach, praca indywidualna. Warunki zaliczenia przedmiotu: - obecność na zajęciach – dopuszczalne są 2 nieobecności, pozostałe należy zaliczyć podczas konsultacji u prowadzącego przedmiot - przygotowanie i zrealizowanie indywidualnej prezentacji na temat wskazany przez prowadzącego. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT CW
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrei Harbatski | |
Prowadzący grup: | Andrei Harbatski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zadaniem warsztatu specjalistycznego w języku rosyjskim jest doskonalenie praktyki konwersacyjnej, gramatyki i stylu języka rosyjskiego. |
|
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki: nauki społeczne, pedagogika Rok studiów/semestr: 2 rok 3 - semestr Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 30 godzin ćwiczeń. Metody dydaktyczne: prezentacje, dyskusja, konsultacje, praca zespołowa, praca indywidualna Punkty ECTS: 2 |
|
Literatura: |
1. Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт-Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
|
Uwagi: |
Dopuszczam jedną nieobecność. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.