Seminarium warsztatowe - reklama
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 430-KS1-2SWR | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium warsztatowe - reklama | ||
Jednostka: | Instytut Studiów Kulturowych | ||
Grupy: |
3L stac. studia I stopnia kulturoznawstwo - przedm. specjalnościowe Kulturoznawstwo 2 rok sem. letni 1 stopień |
||
Punkty ECTS i inne: |
2.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | polski | ||
Rodzaj przedmiotu: | specjalnościowe |
||
Założenia (opisowo): | Student powinien posiadać podstawową wiedza w zakresie marketingu, w szczególności w zakresie działań promocyjnych |
||
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest praktyczne poznanie metod projektowych i źródeł inspiracji w procesie tworzenia produktu i przekazu reklamowego. |
||
Pełny opis: |
Profil: ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy, Moduł 4 Dziedzina nauk humanistycznych; dyscyplina - kulturoznawstwo II rok studiów pierwszego stopnia/ semestr III Wymagania wstępne: Teoria i historia reklamy, Komunikacja kulturowa 30 godzin laboratorium Metody dydaktyczne: Warsztaty grupowe, projekty Punkty ECTS: 2 Bilans nakładu pracy studenta : - laboratorium 30 godz. - realizacja własnych projektów ćwiczeniowych - 18 godz. - udział w konsultacjach - 2 godz. ŁĄCZNY nakład pracy studenta w godz. 50 Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami : 1. wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin 32; punkty ECTS 1,28 2. o charakterze praktycznym - liczba godzin 48; punkty ECTS 1,92 |
||
Literatura: |
Podstawowa: Frutiger A., Człowiek i jego znaki, wydawca: d2d.pl, wydanie 3 poprawione, Kraków 2010 Evamy M.: Logo. Przewodnik dla projektantów, PWN, Warszawa 2008. Healey M.: Czym jest branding, ABE, Warszawa 2008. Quentin Newark: Design i grafika dzisiaj, Warszawa 2006. Uzupełniająca: Fiell Ch. i P. : Projektowanie graficzne w XXI wieku. Taschen, 2005 Sullivan J.: Brochures: Making a strong impression. 85 Strategies for Message-Driven Design. Rockport, 2007 Dębowski P,, Jacek Mrowczyk: Widzieć/Wiedzieć. Karakter, Kraków, 2011 Dalquie C.: Young European graphic designers. Daab, 2007 Fiell Ch. i P.: Graphic design for the 21 st century. Taschen, 2003 Kurs tworzenia storyboardów. Giuseppe Cristiano,Wydawnictwo A.B.E, Warszawa 2008. Obrazy I Rzeczy /Film między mediami, Andrzej Gwóźdź, Uniwersitas 2007 |
||
Efekty uczenia się: |
KA6_WG4 Student ma uporządkowaną znajomość i rozumie główne kierunki w obrębie nauk o kulturze, w szczególności w dziedzinie reklamy KA6_UW3 Student posiada podstawowe umiejętności związane z formułowaniem i analizą problemów badawczych w dziedzinie reklamy, doborem metod i narzędzi, opracowaniem i prezentacją wyników pracy 2SWR_U2 Student potrafi rozpoznać różne wytwory w dziedzinie reklamy oraz przeprowadzić ich krytyczną analizę i interpretację z zastosowaniem wybranych metod KA6_UW4 KA6_UW5 Student posiada umiejętność stworzenia i prezentacji prostych opracowań reklamowych oraz wytworów własnej pracy w różnych formach i różnych mediach KA6_UW6 Student potrafi wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje z wykorzystaniem technologii multimedialnych KA6_UU3 Na podstawie twórczej analizy nowych sytuacji i problemów student samodzielnie formułuje diagnozy i rozwiązania w zakresie reklamy |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Łączna ocena ze zrealizowanych ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz aktywności podczas zajęć Nieobecności na ćwiczeniach: - dopuszczalne są dwie nieusprawiedliwione nieobecności na ćwiczeniach (4 godz. dydaktyczne); nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kondej | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kondej | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (w trakcie)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kondej | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kondej | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Uwagi: |
W semestrze letnim 2021/2022 zajęcia do dn.03.04.2022 są prowadzone w systemie zdalnym na platformie eduportal.uwb.edu.pl |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kondej | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Uwagi: |
W semestrze letnim 2021/2022 zajęcia do dn.03.04.2022 są prowadzone w systemie zdalnym na platformie eduportal.uwb.edu.pl |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.