Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing internetowy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 430-KS2-1MIT
Kod Erasmus / ISCED: 09.001 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing internetowy
Jednostka: Instytut Studiów Kulturowych
Grupy: 2L stac. studia II stopnia kulturoznawstwo - przedm. specjalizacyjne
Kulturoznawstwo 1 rok sem. zimowy 2 stopień
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

specjalnościowe

Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest opanowanie przez studentów wiedzy z zakresu funkcjonowania marketingu internetowego jako metody komunikacji

i sprzedaży produktów, usług, czy też idei. Ponadto studenci powinni posiąść umiejętność kreowania kampanii komunikacyjnej imprez

kulturalnych poprzez Internet. W związku z czym przedmiot będzie zawierał treści wyjaśniające istotę marketingu, zwłaszcza w środowisku

Internetu, a także charakterystykę podstawowych narzędzi komunikacji internetowej, takich jak strony WWW, e-mail, portale

społecznościowe oraz metody e-handu.

Pełny opis:

Profil studiów: Ogólnoakademicki

Forma studiów: Stacjonarne

Rodzaj przedmiotu Specjalnościowy (przypisać do konkretnego modułu, np.: M_1 lub in.).

Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu

Rok studiów/semestr: Studia drugiego stopnia, rok I, semestr 1

Wymagania wstępne: Podstawowa wiedza z zakresu funkcjonowania rynku i Internetu

Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 15 godz.

Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny i projekty własne

Formy zaliczenia przedmiotu: egzamin i projekt końcowy

Punkty ECTS 3

Bilans nakładu pracy studenta

- udział w wykładach - 15 godz.

- konsultacje - 2 godz.

- projekt - 25 godz.

- przegląd literatury - 18 godz.

- przygotowanie do egzaminu i egzamin - 15 godz.

Wskaźniki ilościowe

Nakład pracy studenta związany z zajęciami :

- wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: liczba godzin 20 punkty ECTS 0,8

- o charakterze praktycznym: liczba godzin: 25 punkty ECTS 1

Literatura:

1. J.Reed, Marketing internetowy, Helion, Gliwice 2012

2. P.Majewski, Czas na e-biznes, Helion, Gliwice 2007

3. G.Vaynerchuk, W market(r)ingu, Słowa i Myśli, Lublin 2015

4.P.Krupa, M.Ossowski, E-mail marketing, Helion, Gliwice 2013

Efekty uczenia się:

Wiedza

1.zna zasady działania instytucji kultury i ma dobrą orientację we współczesnym życiu kulturalnym zwłaszcza w odniesieniu do źródeł internetowych - KA7_WK5

Umiejętności

2.w pogłębiony, innowacyjny sposób wyszukuje, analizuje, ocenia, selekcjonuje i użytkuje informacje pozyskane ze źródeł internetowych KA7_UW1

3.komunikuje się na tematy kulturoznawcze

ze zróżnicowanymi kręgami odbiorców, wykorzystując specjalistyczną terminologię, integrować wiedzę z różnych dyscyplin w zakresie nauk humanistycznych i społecznych oraz stosować ją w nietypowych sytuacjach profesjonalnych KA7_UK1

4.aktywnie porozumiewa się z interesariuszami wydarzeń z obszaru kultury za pomocą nowoczsnych kanałów komunikacyjnych KA7_UO2

Kompetencje społeczne

5.organizuje pracę własną i pracę zespołową zmierzając do osiągnięcia efektów przedsiębiorczych KA7_KO3

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin pisemny: egzamin uważa się za zdany przy min. 60% pozytywnych odpowiedzi

Projekt grupowy: oceniany na podstawie poprawności zastosowanych narzędzi i kreatywności podejścia do problemu.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Marek Kruk
Prowadzący grup: Marek Kruk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)