Nowe media
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 440-SS2-2NME |
Kod Erasmus / ISCED: |
14.252
|
Nazwa przedmiotu: | Nowe media |
Jednostka: | Instytut Socjologii |
Grupy: |
2L stac.II st.studia socjologiczne - przedmioty specjalnościowe |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | specjalnościowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Zajęcia wprowadzają studentów do zagadnień związanych z marketingiem internetowym. Poznają funkcjonowanie nowych mediów poprzez tworzenie internetowej kampanii marketingowej na wybrany temat. |
Pełny opis: |
• Profil studiów - ogólnoakademicki. • Forma studiów–stacjonarne • Rodzaj przedmiotu– specjalizacyjne • Dziedzina i dyscyplina nauki – nauki socjologiczne, socjologia • Rok studiów/semestr– Stopień II, rok II/ sem. II. • Wymagania wstępne – brak. • Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godzin konwersatorium • Metody dydaktyczne – ćwiczenia, konsultacje, warsztat • Punkty ECTS – 3 Bilans nakładu pracy studenta: 30 godzin - obecność na zajęciach 15 godzin - udział w konsultacjach; 1 godz. udział w zaliczeniu 29 godzin - przygotowanie do zajęć i zaliczenia; /- to dużo mniej niż wpisałaś, czy może tak zostać?/ • Wskaźniki ilościowe: - godziny wymagające udziału nauczyciela 46 godzin = ECTS 1,8 - samodzielna praca studenta: 29 godzin = 1,2 ECTS łącznie 75 godz. = 3 ECTS |
Literatura: |
Anna Miotk "Skuteczne social media", Onepress, Warszawa 2017 Paweł Tkaczyk "Narratologia", PWN, Warszawa 2018 Artur Jabłoński' Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować, onepress, Warszawa 2019 kanał na YT: Paweł Tkaczyk, Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych, Artur Jabłoński, Piotr |
Efekty uczenia się: |
KA7_WG11posiada rozszerzona wiedzę na temat relacji komunikacji i mediów w nowoczesnym społeczeństwie w aspekcie socjologicznym, kulturowym, politycznym, ekonomicznym, ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów KA7_WG25 zna najnowsze orientacje teoretyczne w socjologii dotyczące nowych mediów i psychologii społecznej KA7_UW3 Potrafi dokonać krytycznej oceny danych. KA7_UW6 Potrafi dokonać analizy danych jakościowych oraz ocenić ich wartość i ograniczenia w procesie badawczym KA7_UW7 Potrafi formułować własne opinie, wyciągać wnioski z analizy KA7_UK2 Posiada rozszerzone umiejętności merytorycznego argumentowania z wykorzystaniem poglądów różnych autorów oraz formułowania wniosków w pracach naukowych (eseje, prace roczne, semestralne) |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę. Grupa przygotowuje internetowe kampanie marketingowe z wybranego obszaru z zastosowaniem poznanych narzędzi i procesów. Dodatkowym elementem oceny jest aktywność na zajęciach i przygotowywanie poszczególnych tematów. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.