Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nowe media

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 440-SS2-2NME
Kod Erasmus / ISCED: 14.252 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (0314) Socjologia i kulturoznawstwo Kod ISCED - Międzynarodowa Standardowa Klasyfikacja Kształcenia (International Standard Classification of Education) została opracowana przez UNESCO.
Nazwa przedmiotu: Nowe media
Jednostka: Instytut Socjologii
Grupy: 2L stac.II st.studia socjologiczne - przedmioty specjalnościowe
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

specjalnościowe

Tryb prowadzenia przedmiotu:

mieszany: w sali i zdalnie

Skrócony opis:

Zajęcia wprowadzają studentów do zagadnień związanych z marketingiem internetowym. Poznają funkcjonowanie nowych mediów poprzez tworzenie internetowej kampanii marketingowej na wybrany temat.

Pełny opis:

• Profil studiów - ogólnoakademicki.

• Forma studiów–stacjonarne

• Rodzaj przedmiotu– specjalizacyjne

• Dziedzina i dyscyplina nauki – nauki socjologiczne, socjologia

• Rok studiów/semestr– Stopień II, rok II/ sem. II.

• Wymagania wstępne – brak.

• Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć – 30 godzin konwersatorium

• Metody dydaktyczne – ćwiczenia, konsultacje, warsztat

• Punkty ECTS – 3

Bilans nakładu pracy studenta:

30 godzin - obecność na zajęciach

15 godzin - udział w konsultacjach;

1 godz. udział w zaliczeniu

29 godzin - przygotowanie do zajęć i zaliczenia; /- to dużo mniej niż wpisałaś, czy może tak zostać?/

• Wskaźniki ilościowe:

- godziny wymagające udziału nauczyciela 46 godzin = ECTS 1,8

- samodzielna praca studenta: 29 godzin = 1,2 ECTS

łącznie 75 godz. = 3 ECTS

Literatura:

Anna Miotk "Skuteczne social media", Onepress, Warszawa 2017

Paweł Tkaczyk "Narratologia", PWN, Warszawa 2018

Artur Jabłoński' Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować, onepress, Warszawa 2019

kanał na YT: Paweł Tkaczyk, Social Media Now - merytorycznie o mediach społecznościowych, Artur Jabłoński, Piotr

Efekty uczenia się:

KA7_WG11posiada rozszerzona wiedzę na temat relacji komunikacji i mediów w nowoczesnym społeczeństwie w aspekcie socjologicznym, kulturowym, politycznym, ekonomicznym, ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów

KA7_WG25 zna najnowsze orientacje teoretyczne w socjologii dotyczące nowych mediów i psychologii społecznej

KA7_UW3 Potrafi dokonać krytycznej oceny danych.

KA7_UW6 Potrafi dokonać analizy danych jakościowych oraz ocenić ich wartość i ograniczenia w procesie badawczym

KA7_UW7 Potrafi formułować własne opinie, wyciągać wnioski z analizy

KA7_UK2 Posiada rozszerzone umiejętności merytorycznego argumentowania z wykorzystaniem poglądów różnych autorów oraz formułowania wniosków w pracach naukowych (eseje, prace roczne, semestralne)

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na ocenę.

Grupa przygotowuje internetowe kampanie marketingowe z wybranego obszaru z zastosowaniem poznanych narzędzi i procesów. Dodatkowym elementem oceny jest aktywność na zajęciach i przygotowywanie poszczególnych tematów.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)