Promocja w handlu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 450-ZS1-3SPWH |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.502
|
Nazwa przedmiotu: | Promocja w handlu |
Jednostka: | Instytut Zarządzania |
Grupy: |
Zarządzanie 1 stopień 3 rok Stacjonarne lato |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej z narzędziami promocji, ich znaczeniem i możliwościami ich zastosowania w handlu. Studenci zdobywają ponadto wiedzę dotyczącą holistycznej organizacji kampanii promocyjnych. |
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny Moduł: 5b Rok studiów /semestr: Studia 1 stopnia, rok III, semestr 6 Wymagania wstępne: brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 15 h, ćwiczenia- 30 h, Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i elementami dyskusji angażującej studentów do aktywnego udziału w wykładzie i zadawania pytań, ćwiczenia - prezentacje/ projekty zespołowe, dyskusja, studium przypadku. zadania grupowe Punkty ECTS 4 (100 punktów) Bilans nakładu pracy studenta: Udział w wykładach - 15 godz. Przygotowanie się do wykładu - 6 godz. Podejście i i przygotowanie się do egzaminu - 10 godz., w tym 2 godz na egzamin Udział w ćwiczeniach - 30 godz. Przygotowanie do ćwiczeń i wykonanie zadań - 31 godz. Konsultacje - 8 godz. Wskaźniki ilościowe: Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela- 55 godz. ECTS 2,2 ; nie wymagające bezpośredniego udziału nauczyciela 45 h, ECTS – 1,8. |
Literatura: |
1.M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012. 2.Marketing w handlu, pod red. G. Rosy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009. 3.Komunikacja marketingowa, red. nauk. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013. 4.J. W .Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013 5.Komunikacja rynkowa, red. nauk. B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011 |
Efekty uczenia się: |
Wiedza 3SPWH_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych KA6_WG1 3SPWH_WK4 posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej KA6_WK4 Umiejętności 3SPWH_UW4 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania KA6_UW4 3SPWH_UW5 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu KA6_UW5 3SPWH_U01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role KA6_U01 Kompetencje 3SPWH_K02 wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej KA6_K02 |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych i elementami dyskusji angażującej studentów do aktywnego udziału w wykładzie i zadawania pytań, ćwiczenia - prezentacje/ projekty zespołowe, dyskusja, studium przypadku. zadania grupowe Kryteria oceniania: Wykład - zaliczenie egzaminu w formie testu oraz uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń Ćwiczenia - uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia obejmujących aktywności ćwiczeniowe (prezentacje/ projekty zespołowe, studium przypadku. zadania grupowe). Student zalicza ćwiczenia gdy ma max 2 nieobecności. Pozostałe powinny być odpracowane na konsultacjach. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
ŚR CZ PT CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Kruk | |
Prowadzący grup: | Marek Kruk, Elżbieta Zalesko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.