Psychologia konsumenta
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 530-ZS2-2PPKO |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.002
|
Nazwa przedmiotu: | Psychologia konsumenta |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Zarządzanie 2 stopień 2 rok Stacjonarne lato |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Przedmiot dotyczy wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie psychologii konsumenta. Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pracy w dziedzinie zarządzania oraz marketingu z uwzględnieniem psychologicznych podstaw podejmowania decyzji przez nabywców rynkowych |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | w sali |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie z procesami postrzegania konsumenta, wpływem emocji, motywów , postaw na jego decyzja, a także procesem analizy zachowań nabywców w oparciu o podstawy psychologii |
Pełny opis: |
Poziom kształcenia: Studia drugiego stopnia Profil studiów: Ogólnoakademicki Forma studiów: stacjonarne Język przedmiotu: Język polski Rodzaj przedmiotu: przedmiot specjalizacyjny Dziedzina, dyscyplina: nauki społeczne, ekonomia Rok studiów /semestr: drugi rok / czwarty semestr Wymagania wstępne: brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych: • Wykład - 15 h, • Ćwiczenia - 15 h Metoda dydaktyczna: Wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, angażujący studentów. Metoda projektowa. Punkty ECTS: 3 Wskaźniki ilościowe: Aktywność studenta:
|
Literatura: |
Literatura podstawowa:
|
Efekty uczenia się: |
2PPKO_W01 ma wiedzę na temat różnych rodzajów relacjach zachodzących w procesie nabywania produktów, w tym między przedsiębiorcą a konsumentem, a także ma pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowej konsument - przedsiębiorca (KA7_WG4) 2PPKO_W02: ma rozszerzoną wiedzę o człowieku jako konsumencie, biorącym udział w całym procesie decyzji nabywczych: od rozpoznania potrzeby po sprzężenie zwrotne. (KA7_WG5) 2PPKO_U01:potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zachowania nabywców a także wskazać metody badania tych zachowań. (KA7_UW1) 2PPKO_U02:potrafi właściwie analizować z punktu widzenia psychologii przyczyny i przebieg zachowań konsumentów na rynku, formułować własne opinie na temat przyczyny i konsekwencji tych zachowań oraz stawiać proste hipotezy badawcze w zakresie behawioralnej analizy konsumpcji. (KA7_UW3) |
Metody i kryteria oceniania: |
Wykład: Warunkiem zaliczenia wykładu jest przystąpienie do testu zaliczeniowego (test jednokrotnego wyboru) oraz otrzymanie co najmniej 55% możliwych do uzyskania punktów. Weryfikacja efektów uczenia się: 2PPKO_W01, 2PPKO_W02. Ćwiczenia: Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest złożenie w terminie zadanych do realizacji projektów. Projekty muszą być złożone w formie cyfrowej na platformie Eduportal. Ocena z ćwiczeń stanowi składową ocen z:
Weryfikacja efektów uczenia się: 2PPKO_U01, 2PPKO_U02, 2PPKO_W01, 2PPKO_W02. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT WYK
CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Poskrobko | |
Prowadzący grup: | Tomasz Poskrobko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Tomasz Poskrobko | |
Prowadzący grup: | Tomasz Poskrobko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2025/26" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-10-01 - 2026-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.