Lektorat języka angielskiego 1 0900-FM1-1LJA1
Rok akademicki 2018/19
Lektorat,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Lektorat języka angielskiego 1 0900-FM1-1LJA1 | |||
Zajęcia |
Rok akademicki 2018/19 (2018)
(zakończony)
Lektorat (LEK), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Terminy i miejsca: | |||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 7 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Prowadzący: | Agnieszka Górska | |||
Literatura: |
Literatura podstawowa: - English File Advanced third edition , Christina Latham Koenig, (OUP, 2015) - English File Upper Intermediate third edition , Christina Latham Koenig, (OUP, 2013) - English File Intermediate plus third edition , Christina Latham Koenig, (OUP, 2014) - English for Mathematics, Anna Krukiewicz-Gacek, Agnieszka Trzaska, AGH 2012 Literatura uzupełniająca: - ‘Destination’ B2 - ‘Destination’ C1/C2 - artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.oup.com/elt (Oxford University Press), www.longman.pl (Pearson Longman), www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.bbcworld.com, www.euronews.net - ‘Physics’ Graham Booth (Letts) - www.ted.com - www.sciencetoday.com - breakingnewsenglish.com - kurzgesagt - materiały autorskie prowadzącego |
|||
Zakres tematów: |
Zagadnienia specjalistyczne: 1. Podstawowe wzory w fizyce. 2. Siły w spoczynku – praca nad tekstem i zadania. 3. Siła i ruch – praca nad tekstem i zadania. 4. Drgania i fale – praca nad tekstem i zadania. 5. Pola grawitacyjne i elektryczne- praca nad tekstem, zadania. Zagadnienia z e-learningu: I semestr 1. Nowa technologia monitorowania raka 2. Nowa rola rezonansu magnetycznego 3. Różnice między rezonansem magnetycznym a tomografią komputerową 4. Pięć faktów o kształcie fizyki 5. Sztuczna inteligencja. 6. Ziemia musi się kręcić Tematyka ogólna i słownictwo na poziomie B2: 1. Przedstawianie się: ukończona szkoła, zainteresowania; powody i oczekiwania dotyczące nauki języka obcego. 2. Studia: moja uczelnia, nazwy wydziałów i kierunków, stopnie naukowe; organizacja roku akademickiego, system rekrutacji na studia; wynajmowanie mieszkania. 3. Praca: stanowiska pracy, formy zatrudnienia, staranie się o pracę; rozmowa kwalifikacyjna; przebieg kariery. 4. Czas wolny: restauracja, kino, muzyka, sport; zakupy, zainteresowania. 5. Podróże: różne środki transportu; podróż służbowa . Struktury gramatyczne na poziomie B2: - formy pytań - przysłówki złożone, pozycja przysłówków w zdaniu - formy porównawcze - stopniowanie przymiotników i przysłówków, pozostałe zwroty - przymiotniki w formie rzeczowników, kolejność przymiotników - czasy perfect - czasy przeszłe - czasy future perfect - 0, 1 , 2 i 3 okres warunkowy, mieszane okresy warunkowe - struktura I wish/If ony |
|||
Metody dydaktyczne: |
Stosowane metody dydaktyczne: konsultacje, praca nad literaturą, rozwiązywanie zadań domowych, dyskusje w grupach problemowych. Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Wiedza sprawdzana jest w formie testów pisemnych, wypracowań pisemnych oraz na podstawie prezentacji z wybranej dziedziny fizyki z użyciem języka obcego . Aby zaliczyć przedmiot student zobowiązany jest do: - zaliczenia na ocenę pozytywną testów i prac pisemnych - zaliczenie na ocenę pozytywną co najmniej 60 % kursu e-learningowego - zaliczenie na ocenę pozytywną prezentacji z dziedziny fizyki - obecność i aktywny udział w zajęciach (dopuszczalne są 4 nieobecności w semestrze) Zaliczenie przedmiotu: zaliczenie na ocenę na koniec I semestru. |
|||
Uwagi: |
G01,łaczona z 0900-FS1-1LJA1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.