Marketing międzynarodowy [0300-LS1-3XMMI]
Rok akademicki 2019/20
Wykład,
grupa nr 1
Przedmiot: | Marketing międzynarodowy [0300-LS1-3XMMI] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2019/20 [2019]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 19 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Anna Śleszyńska |
Literatura: |
1. W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011 2. A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010 3. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008 4. A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005 5. R.M.Joshi, International marketing, Oxford University Press, New Delhi 2014. |
Zakres tematów: |
1.Analiza otoczenia międzynarodowego i potencjał konkurencyjny krajów . 2. Zastosowanie instrumentów marketingu mix na rynkach zagranicznych w praktyce. 3. Strategie ekspansji i strategie marketingowe korporacji międzynarodowych |
Metody dydaktyczne: |
Wykorzystywane metody obejmują pracę indywidualną i grupową. Studenci przygotowują projekty w formie prezentacji multimedialnej, analizują studium przypadku i biorą udział w dyskusji. |
Metody i kryteria oceniania: |
Uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia. Ocena końcowa obejmuje punty uzyskane z przygotowanych projektów, analizy studium przypadku, udziału w dyskusji oraz rozwiązanych zadań w formie e-learningu. |
Uwagi: |
zimowy, gr. nr 1 LM, |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.