Sprzedaż i marketing usług bankowych [0300-ES1-3BSMU]
Rok akademicki 2019/20
Wykład,
grupa nr 4
Przedmiot: | Sprzedaż i marketing usług bankowych [0300-ES1-3BSMU] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2019/20 [2019]
(zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 16 |
Limit miejsc: | 25 |
Prowadzący: | Anna Śleszyńska |
Literatura: |
Literatura podstawowa 1. Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Branta, Warszawa 2001; 2. Żurawik B., Żurawik W., Marketing bankowy, PWE, Warszawa, 2000; 3. M. Kolasa, Marketing bankowy, CeDeWu, 2008 r. 4. J. Grzywacz, Marketing w działalności banku, Difin, Warszawa 2006. Literatura uzupełniająca 1. M. Pluta - Olearnik, Marketing usług bankowych, PWE, Warszawa 1999. 2. M. Lipowski, Marketing bankowy zarządzania popytem i podażą usług, Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej, 2003. |
Zakres tematów: |
1. Wprowadzenie do sprzedaży i marketingu usług bankowych 2. Otoczenie marketingowe i jego analiza 3. Badania marketingowe 4. Planowanie marketingowe 5. Segmentacja klientów 6. Instrumenty marketingu 7. Kształtowanie wizerunku banku i jego znaczenie 8. Sprzedaż usług bankowych |
Metody dydaktyczne: |
WYKŁADY w formie tradycyjnej i e-learningowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i pytań angażujących słuchaczy do dyskusji. |
Metody i kryteria oceniania: |
Test zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia. Podstawą podejścia do egzaminu końcowego jest zaliczenie wykładów w formie e-learningu na podstawie rozwiązanego testu (zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia) oraz uzyskanie zaliczenia z ćwiczeń. |
Uwagi: |
Zimowy BAN dr A. Śleszyńska-Świderska |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.