Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Badania rynkowe 0300-ES1-2LBRY
Rok akademicki 2019/20
Wykład, grupa nr 6

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Badania rynkowe 0300-ES1-2LBRY
Zajęcia Rok akademicki 2019/20 (2019) (zakończony)
Wykład (WYK), grupa nr 6 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
co druga środa (nieparzyste), 15:15 - 16:45
sala 201
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Instytutu Zarządzania jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 22
Limit miejsc: 25
Prowadzący: Ewa Kuzionko-Ochrymiuk, Anna Śleszyńska-Świderska
Literatura:

Literatura podstawowa:

1. Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Podstawy metodyczne. PWE, Warszawa 2011

2. Kaden R.: Badania marketingowe. PWE, Warszawa 2008

3. Kędzior Z.: Badania rynku. Metody, zastosowania. PWE, Warszawa 2004

Literatura uzupełniająca:

1. Kaczmarczyk S.: Zastosowanie badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i

otoczenie przedsiębiorstwa. PWE, Warszawa 2007

2. Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe, teoria i praktyka. PWN, Warszawa 2005

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do badań rynkowych.

2. Informacja w badaniach rynkowych

3. Badania rynkowe - pojęcie, rodzaje, organizacja i znaczenie

4.Źródła informacji w badaniach marketingowych i ich gromadzenie

5.Metody i techniki stosowane w badaniach rynkowych

6. Realizacja badań rynkowych i prezentacja wyników.

7. Wykorzystanie internetowych badań rynkowych.

8. Etyka badań rynkowych

Metody dydaktyczne:

Metody:

Wykład w formie tradycyjnej i e-learningu. prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych angażujący studentów do dyskusji.

Metody i kryteria oceniania:

Kryteria oceniania:

Egzamin końcowy w formie testu obejmujący materiał z zajęć w formie tradycyjnej i e-learningu. Zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia.

Podejście do egzaminu końcowego na podstawie zaliczenia wykładów w formie testu (zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia na e-learningu) i zaliczenia ćwiczeń.

Uwagi:

Zimowy LGB dr A. Śleszyńska-Świderska

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.