Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Specjalistyczny warsztat językowy [0800-S2-2YHDTA] Rok akademicki 2019/20
Ćwiczenia, grupa nr 2

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Specjalistyczny warsztat językowy [0800-S2-2YHDTA]
Zajęcia: Rok akademicki 2019/20 [2019] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 25
Limit miejsc: 21
Prowadzący: Agata Butarewicz-Głowacka
Literatura:

“Comparative Education”, “Comparative Education Review”

Hayden, M., Introduction to International Education. International Schools and their Communities, Sage, London, 2006.

Woods, P.A., Woods G.J.(Eds.), Alternative Education for the 21st Century. Philosophies, Approaches, Visions, Palgrave Macmillan, New York, 2009.

Key Data on Education in Europe 2012, Educational, Audiovisual and Culture Executive, Brussels, 2012.

Focus on Higher Education in Europe: the Impact of the Bologna Process, Educational, Audiovisual and Culture Executive, Brussels, 2010, http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydic%20/documents/key_data_series/134EN.pdf

White paper on education and training. Teaching and learning. Towards the learning society, http://ec.europa.eu/languages/documents/doc409_en.pdf

Zakres tematów:

1. Towards learning society

2. Priorities of education policy in Europe

3. Alternative education in Europe on the basis of homeschooling

4. Key competences in Europe in the light of Eurydice Raport Developing Key Competences at School in Europe: Challenges and Opportunities for Policy

5. European Solidarity Corps as an example of European educational programme

6. Mentoring in education

7. Educational systems in chosen European countries

Metody dydaktyczne:

metody warsztatowe, praca w grupach, dyskusja, prezentacje

Metody i kryteria oceniania:

zaliczenie ćwiczeń - obecność, aktywność, prezentacja

Do otrzymania przez studenta oceny pozytywnej z przedmiotu, wymagane jest uzyskanie przez niego 51% punktów możliwych do zdobycia z zaliczenia. Pozytywna ocena z zaliczenia nie podlega poprawie.

Uwagi:

język angielski

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)