PZJA - umiejętności łączone [0400-AS2-2PJS1]
Rok akademicki 2019/20
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | PZJA - umiejętności łączone [0400-AS2-2PJS1] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2019/20 [2019]
(zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 14 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Prowadzący: | Robert Kuźma |
Literatura: |
Levin, G., Short Essays, HBJ, 1977. Macpherson, R., English for Academic Purposes, PWN, 2004. Oshima, A. Hogue A., Writing Academic English, Addison-Wesley Publishing Co.,1981. Thomas, B.J. Advanced Vocabulary and Idiom, Nelson, 1989. Hill, D. Academic Connections 2. Pearson Longman. Hollihan, T.A., and Baaske, T.B, Arguments and Arguing: The Products and Process of Human Decision Making. Zelman, N. E., Conversation Inspirations for ESL, Pro Lingua, 1986. Źródła internetowe: Speaking Across the Curriculum: Practical Ideas for Incorporating Listening and Speaking into the Classroom, (http://debate.uvm.edu/code/001.html). Academic Wordlist (www.examenglish.com) |
Zakres tematów: |
Tematyka będzie obejmowała szeroki krąg zainteresowań humanistyki w kontekście akademickim. |
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia będą obejmowały: - analizę tekstów, - ćwiczenia słuchania nagrań w tym wykładów akademickich, - pisanie paragrafów i esejów, - wypowiedzi ustne i debaty w grupach, - rozwój słownictwa w tym indywidualna praca nad Academic Wordlist (www.examenglish.com) - dyskusje w małych grupach, które mają na celu rozwój strategii i pewności siebie w przyszłych wystąpieniach uniwersyteckich. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę będzie oparte o następujące kryteria: - zaliczenie okresowych testów, - zaliczenie zadań domowych, - obecność na zajęciach (dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze), - aktywność podczas zajęć. |
Uwagi: |
Grupa nr 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.